«Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η νύχτα», για την κολεξιόν SS 21 του Saint Laurent
Ο οίκος Saint Laurent προσαρμόστηκε στις απαιτήσεις της κοινωνικής αποστασιοποίησης και παρουσίασε την ανδρική κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 με ένα φιλόδοξο πρότζεκτ, σε επιμέλεια του Anthony Vaccarello
- Κίνα: Αυτοκίνητο έπεσε επάνω σε πλήθος έξω από δημοτικό σχολείο – Τουλάχιστον 10 τραυματίες
- Θα «σπάσει» η Ελλάδα το καλούπι του δεξιού λαϊκισμού στην ΕΕ;
- Tη Georgia O’ Keeffe δεν την ένοιαζε που είχε 58 χρόνια διαφορά με τον Juan Hamilton
- Το ΠΑΣΟΚ πολιορκεί το κέντρο που «χάνει» η ΝΔ και τη βαφτίζει «γαλάζιο ΣΥΡΙΖΑ»
Ο οίκος Saint Laurent προσαρμόστηκε στις απαιτήσεις της κοινωνικής αποστασιοποίησης και παρουσίασε την ανδρική κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 με ένα φιλόδοξο πρότζεκτ, σε επιμέλεια του Anthony Vaccarello.
Το εξάμηνο που μας πέρασε, οίκοι μόδας επινόησαν καινούργιους τρόπους να παρουσιάσουν τις κολεξιόν τους αντί του παραδοσιακού ντεφιλέ στην πασαρέλα.
Στο επίκεντρο του «No Matter How Long the Night Is (Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η νύχτα)» είναι μια ταινία μικρού μήκους στην οποία η Nathalie Canguilhem αιχμαλωτίζει την κολεξιόν στον ορίζοντα του Παρισιού, της Νέας Υόρκης και του Πεκίνου.
Ο οίκος περιγράφει το πρότζεκτ ως μια «μοναδική εικονική και πραγματική εμπειρία» που γιορτάζει την τελευταία ανδρική κολεξιόν με μια ποικιλία τρόπων: βίντεο, online εμπειρία διευρυμένης πραγματικότητας, τρισδιάστατες εικόνες οι οποίες αλλάζουν ανάλογα με το σημείο θέασης, αφίσες, κρυμμένα στίκερ, φωτογραφικούς τοίχους, ακόμη και μια playlist μουσικής. «Ένα διαρκές και ταυτόχρονο παιχνίδι ηχούς δημιουργεί έναν ανέφικτο διάλογο μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας» λένε από τον Saint Laurent.
Η ταινία μικρού μήκους ήταν σύλληψη του ίδιου του Vaccarello, τη σκηνοθέτησε η Canguilhem και ανοίγει με λήψεις μοντέλων που, με την ανατολή του ήλιου, έχουν κουρνιάσει σε απίστευτα υψηλά κτήρια.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο φακός κινείται ελεύθερα μεταξύ των τριών πόλεων, με μια σειρά σκηνών στις οποίες νεαροί ντυμένοι με κρεασιόν του Saint Laurent τρέχουν πάνω στις στέγες ή διαπερνούν τζάμια παραθύρων. Με σάουντρακ μια σύνθεση για πιάνο του SebastiAn, η ταινία που αψηφά τη βαρύτητα κλείνει με ένα ντεφιλέ δίπλα από τον Πύργο του Άιφελ ενώ έχει πέσει το σκοτάδι και το παρισινό μνημείο θαμπώνει με ένα show φώτων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις