«Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η νύχτα», για την κολεξιόν SS 21 του Saint Laurent
Ο οίκος Saint Laurent προσαρμόστηκε στις απαιτήσεις της κοινωνικής αποστασιοποίησης και παρουσίασε την ανδρική κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 με ένα φιλόδοξο πρότζεκτ, σε επιμέλεια του Anthony Vaccarello
- Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί στη Μοζαμβίκη μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Μηχανική βλάβη σε πλοίο με 115 επιβάτες - Επέστρεψε στον Πειραιά
- Απίστευτο περιστατικό σε κηδεία: 20χρονος χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια των ιερέων
Ο οίκος Saint Laurent προσαρμόστηκε στις απαιτήσεις της κοινωνικής αποστασιοποίησης και παρουσίασε την ανδρική κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 με ένα φιλόδοξο πρότζεκτ, σε επιμέλεια του Anthony Vaccarello.
Το εξάμηνο που μας πέρασε, οίκοι μόδας επινόησαν καινούργιους τρόπους να παρουσιάσουν τις κολεξιόν τους αντί του παραδοσιακού ντεφιλέ στην πασαρέλα.
Στο επίκεντρο του «No Matter How Long the Night Is (Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η νύχτα)» είναι μια ταινία μικρού μήκους στην οποία η Nathalie Canguilhem αιχμαλωτίζει την κολεξιόν στον ορίζοντα του Παρισιού, της Νέας Υόρκης και του Πεκίνου.
Ο οίκος περιγράφει το πρότζεκτ ως μια «μοναδική εικονική και πραγματική εμπειρία» που γιορτάζει την τελευταία ανδρική κολεξιόν με μια ποικιλία τρόπων: βίντεο, online εμπειρία διευρυμένης πραγματικότητας, τρισδιάστατες εικόνες οι οποίες αλλάζουν ανάλογα με το σημείο θέασης, αφίσες, κρυμμένα στίκερ, φωτογραφικούς τοίχους, ακόμη και μια playlist μουσικής. «Ένα διαρκές και ταυτόχρονο παιχνίδι ηχούς δημιουργεί έναν ανέφικτο διάλογο μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας» λένε από τον Saint Laurent.
Η ταινία μικρού μήκους ήταν σύλληψη του ίδιου του Vaccarello, τη σκηνοθέτησε η Canguilhem και ανοίγει με λήψεις μοντέλων που, με την ανατολή του ήλιου, έχουν κουρνιάσει σε απίστευτα υψηλά κτήρια.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο φακός κινείται ελεύθερα μεταξύ των τριών πόλεων, με μια σειρά σκηνών στις οποίες νεαροί ντυμένοι με κρεασιόν του Saint Laurent τρέχουν πάνω στις στέγες ή διαπερνούν τζάμια παραθύρων. Με σάουντρακ μια σύνθεση για πιάνο του SebastiAn, η ταινία που αψηφά τη βαρύτητα κλείνει με ένα ντεφιλέ δίπλα από τον Πύργο του Άιφελ ενώ έχει πέσει το σκοτάδι και το παρισινό μνημείο θαμπώνει με ένα show φώτων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις