Audi e-tron GT 2021: Σε απόσταση αναπνοής
Το ηλεκτροκίνητο τετράθυρο coupe της Audi δοκιμάζει το βήμα του στο Nurburgring, επιβεβαιώνοντας τα σπορ γονίδιά του αλλά και σηματοδοτώντας την αντίστροφη μέτρηση για τα επίσημα αποκαλυπτήρια του.
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Φωτογραφίες: Automedia
Το «next big thing» στην ηλεκτροκίνητη πλευρά της γκάμας της Audi εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης να γράφει γύρους σχεδόν εξ επαφής με την άσφαλτο του Nurburgring.
O λόγος για το επιβλητικό όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητο τετράθυρο coupe που εξελίσσει η Audi και το οποίο θα έχει πολλά κοινά τεχνολογικά στοιχεία με την Porsche Taycan.
Aν και η γερμανική φίρμα εξακολουθεί να καλύπτει επιμελώς με καμουφλάζ τις επιφάνειες του e-tron GT, είναι σαφές ότι η τελική του μορφή δεν θα διαφοροποιηθεί από το πρωτότυπο μοντέλο που ανέλαβε να συστήσει το μοντέλο πριν περίπου δύο χρόνια από την έκθεση του Los Angeles.
Αν και προς το παρόν η Audi δεν έχει δημοσιοποιήσει λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, στην πρωτότυπη εκδοχή του το e-tron GT εφοδιαζόταν με ένα δίδυμο ηλεκτροκινητήρων το οποίο του εξασφάλιζε τετρακίνηση και ισχύ 590 ίππων. Την τροφοδοσία τους αναλάμβαναν συστοιχίες ιόντων λιθίου 90 kWh οι οποίες εγγυούνταν αυτονομία άνω των 400 χλμ. βάσει WLTP.
Τα παραπάνω μεγέθη υπόσχονται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 240 χλμ./ώρα., επιδόσεις που δεν πρόκειται να αλλάξουν ριζικά στην έκδοση παραγωγής, αν και δεδομένα το e-tron GT θα είναι διαθέσιμο σε διαφορετικές επιλογές που θα ακολουθούν ανάλογη διάρθρωση με την Porsche Taycan. Επίσης με βάση την θέση της Audi στο portfolio του ομίλου VW θα είναι δεδομένα και πιο προσιτό σε σχέση με την πρόταση του Zuffenhausen.
Α
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, το e-tron GT είχε πάρει εισιτήριο για τα μέσα της φετινής χρονιάς ωστόσο οι πρωτόγνωρες συνθήκες καθυστέρησαν την εξέλιξή του. Σε κάθε περίπτωση άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να αποκαλυφθεί διαδικτυακά πριν την εκπνοή του έτους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις