ΚΙΑ: Επτά νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2027
Η κορεατική φίρμα επιταχύνει το σχέδιο εξηλεκτρισμού της γκάμας της το οποίο θα συνδυάσει και με την ανάπτυξη δικτύου φορτιστών στην Ευρώπη.
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Η κορεατική φίρμα ανακοίνωσε ορισμένες λεπτομέρειες του σχεδίου εξηλεκτρισμού της γκάμας της, σύμφωνα με τις οποίες, σκοπεύει να λανσάρει ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο κάθε χρόνο για την επόμενη επταετία. Στόχος της στρατηγικής της είναι, με ορίζοντα, το 2029 το ¼ των πωλήσεων της να αποτελείται από ηλεκτροκίνητα μοντέλα και εκδόσεις.
Επί του παρόντος η κορεατική φίρμα δεν έχει αποκαλύψει περισσότερα για το είδος το μοντέλων και τη σειρά με την οποία αναμένονται δημοσιοποιώντας μόνο ένα σκοτεινό teaser με τις νέες αφίξεις. Σε κάθε περίπτωση, όπως είναι ήδη γνωστό αλλά και όπως υπονοεί το teaser, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο που θα προκύψει στο πλαίσιο της παραπάνω στρατηγικής είναι ένα coupe SUV το οποίο αναμένεται να αποκαλυφθεί συντόμως και προς το παρόν φέρει την κωδική ονομασία CV.
Μια περαιτέρω παρατήρηση στο παραπάνω teaser αποκαλύπτει επίσης ότι στα επτά ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζει η KIA περιλαμβάνονται ένα μικρομεσαίο hatchback, ένα μεγάλου μεγέθους SUV και ένα station wagon το οποίο ακολουθεί τη γοητευτική λογική της shooting brake έκδοσης.
Σε ό,τι αφορά, την τεχνολογία που θα αξιοποιηθεί, τα παραπάνω μοντέλα θα έχουν ως αφετηρία την νέα μεταβλητή πλατφόρμα E-GMP την οποία εξελίσσει ο όμιλος Hyundai. Επίσης όπως έχει ήδη ανακοινωθεί τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα χρησιμοποιούν σύστημα φόρτισης 800 Volt το οποίο θα τα καθιστά συμβατά με υπερταχυφορτιστές 350 kW.
Εκτός από τα ηλεκτροκίνητα σχέδιά της η KIA σχεδιάζει να επενδύσει και στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου, παρουσιάζοντας ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο το 2025, προφανώς, αξιοποιώντας την τεχνολογία που ήδη αξιοποιείται στο Hyundai Nexo, το μεσαίο SUV το οποίο υπόσχεται αυτονομία 665 χλμ.
Πλην των νέων μοντέλων ο όμιλος Hyundai σχεδιάζει να επενδύσει και στην ανάπτυξη δικτύου φόρτισης, έχοντας στα άμεσα σχέδιά του την κατασκευή 2.400 φορτιστών σε ευρωπαϊκών έδαφος.
«Η ΚΙΑ έχει διαθέσει πάνω από 100.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο από την εμφάνιση του KIA Ray EV το οποίο υπήρξε το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα ευρείας παραγωγής της ΚΙΑ το 2011. Έκτοτε, έχουμε λανσάρει πλήθος ηλεκτροκίνητων σε όλο τον κόσμο και σκοπεύουμε να επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο μέσα στα επόμενα χρόνια, σχολίασε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της KIA, Ho Sung Song.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις