Νέα έρευνα ανατρέπει τα δεδομένα: Ίσως το παγόβουνο να μην ήταν η μοναδική αιτία που βυθίστηκε ο Τιτανικός
Νέα έρευνα που υποστηρίζει ότι το παγόβουνο μπορεί να μην ήταν τελικά ο λόγος, αλλά η αφορμή για να βυθιστεί ο Τιτανικός, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους περίπου 1.500 άνθρωποι, ήρθε στο φως της δημοσιότητας
- Νέα επιδείνωση του καιρού με καταιγίδες, θυελλώδεις ανέμους και χιόνια
- Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί στη Μοζαμβίκη μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Απίστευτο περιστατικό σε κηδεία: 20χρονος χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια των ιερέων
Νέα έρευνα που υποστηρίζει ότι το παγόβουνο μπορεί να μην ήταν τελικά ο λόγος, αλλά η αφορμή για να βυθιστεί ο Τιτανικός, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους περίπου 1.500 άνθρωποι, ήρθε στο φως της δημοσιότητας.
Όπως αναφέρει η αμερικανίδα ερευνήτρια, Μίλα Ζίνκοβα, μια τεράστια ηλιακή έκλαμψη στο βόρειο ημισφαίριο μπορεί να ευθύνεται για το ναυάγιο.
Σύμφωνα με τη βρετανική Sun, στην έρευνά της η επιστήμονας παραθέτει στοιχεία ισχυρής ηλιακής έκλαμψης τη νύχτα της 15ης Απριλίου 1912 και υποστηρίζει ότι μια ογκώδης ηλιακή καταιγίδα είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξει μια μικρή απόκλιση της πυξίδας του πλοίου από τον μαγνητικό βορρά και έτσι να αλλάξει η πορεία του και να πέσει πάνω στο παγόβουνο.
«Ένα αμελητέο σφάλμα στην πυξίδα, που μπορεί να προκλήθηκε από μια γεωμαγνητική καταιγίδα, μπορεί να έθεσε τον Τιτανικό σε πορεία σύγκρουσης, επηρεάζοντας τόσο την πλοήγησή του όσο και τις επικοινωνίες του» αναφέρει συγκεκριμένα στην έρευνά της η Ζίνκοβα.
«Ο Τιτανικός χτύπηκε το παγόβουνο στις 23:40 της 15ης Απριλίου 1912, με ελαφρύ άνεμο και σε μια σχετικά ήρεμη θάλασσα» επισημαίνει η ερευνήτρια, προσθέτοντας ότι ο τέταρτος αξιωματικός του πλοίου, Τζόζεφ Μπόξχολ, είχε μεταδώσει το στίγμα του πλοίου για το SOS. Το οποίο ήταν 13 ναυτικά μίλια (24 χλμ) μακριά από την πραγματική θέση του πλοίου.
Σύμφωνα πάντα με την ίδια η εν λόγω ηλιακή έκλαμψη θα μπορούσε εκτός από την πορεία του πλοίου να επηρεάσει και τις συντεταγμένες που μοιράστηκε το πλήρωμα κατά τη διάρκεια των σημάτων SOS.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις