Peugeot 508 Sport Engineered 2021: Επίδειξη ηλεκτρικής ισχύος
Η γαλλική φίρμα εγκαινιάζει τον νέο της βελτιωτικό οίκο με την ονομασία Sport Engineered αποκαλύπτοντας μια plug-in υβριδική έκδοση επιδόσεων του ομολογουμένως θεαματικού 508 η οποία τυγχάνει να είναι και το ισχυρότερο «πολιτικό» μοντέλο στην ιστορία της Peugeot.
Τηρώντας την υπόσχεσή της η γαλλική φίρμα αποκαλύπτει την έκδοση παραγωγής του 508 Sport Engineered το οποίο εκτός από τον εαυτό του αναλαμβάνει να συστήσει στο κοινό και τον νέο βελτιωτικό οίκο των Γάλλων με τα διακριτικά Sport Engineered.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το γαλλικό μοντέλο αναμένεται να διατεθεί από το 2021 διεκδικώντας μερίδιο από τη σχετικά νεοσύστατη κατηγορία των τετράθυρων/fatsback πολυτελών μοντέλων επιδόσεων με ηλεκτρική τεχνολογία.
Η εκρηκτική παραλλαγή του 508 φιλοξενεί στην αθέατη πλευρά της τον συνδυασμό του turbo κινητήρα του 1,6 λίτρου με ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδοντας 360 ίππους και 520 Nm αποτελώντας το ισχυρότερο, νόμιμο για δρόμο αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει ποτέ η Peugeot. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, το sprint από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 5,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 250 χλμ. με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.
Επίσης χάρη στην αμεσότητα της απόδοσης ροπής ως απόρροια της παρουσίας του ηλεκτροκινητήρα το 508 Sport Engineered υπόσχεται γρήγορες ρεπρίζ όπως αποδεικνύει η δυνατότητα επιτάχυνσης από 80-120 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα.
Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου με απόδοση 11,5 kWh η οποία αν και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 40 χλμ. με δεδομένο και τον προσανατολισμό της έκδοσης στις επιδόσεις, διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην δραστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα τα οποία συνοψίζονται σε 2,0 λίτρα/100 χλμ. και 46 γρ./χλμ. αντιστοίχως, μεγέθη ιδιαιτέρως «φειδωλά» αν αναλογιστεί κανείς το πλεόνασμα ισχύος και το μέγεθος του 508.
Για την καλύτερη διαχείριση της πλεονάζουσας ισχύος οι μηχανικοί της Peugeot έχουν πραγματοποιήσει βελτιώσεις στο πλαίσιο με το 508 να διαθέτει νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αλλά και μεγαλύτερα μετατρόχια. Ικανότερο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο στον μπροστινό άξονα αποτελείται από μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόφρενα με τετραπίστονες δαγκάνες. Το παζλ της αναμόρφωσης συμπληρώνει ένα σετ τροχών 20 ιντσών Pilot Sport 4S με την υπογραφή της Michelin.
Eπίσης, η Peugeot δεν αμέλησε και την αισθητική αναβάθμιση η οποία μένει πιστή στην υπόσχεση που είχε δώσει η πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου, αξιώνοντας την έκδοση 508 Sport Engineered με ανασχεδιασμένο προφυλακτήρες, νέα γρίλια, ένα πιο επιθετικό αεροδυναμικό διαχύτη πίσω και σκούρες απολήξεις για την εξάτμιση. Την εικόνα συμπληρώνουν τα διακριτικά της έκδοσης και οι χαρακτηριστικοί φλούο χρωματισμοί οι οποίοι αποτελούν το σήμα κατατεθέν του μοντέλου το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε τρεις αποχρώσεις: γκρι, μαύρο και λευκό.
Εξαίρεση από την ολιστική αναβάθμιση δεν θα μπορούσε να αποτελεί το εσωτερικό το οποίο επωφελείται από σπορ καθίσματα επενδυμένα με Alcantara, το premium ηχοσύστημα με την υπογραφή της Focal ενώ τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών όσο και το infotainment των 10,0 ιντσών έχουν εμπλουτιστεί με νέες ενδείξεις, εφαρμογές και γραφικά που προσαρμόζονται στον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης.
- Κατάμεστο το «Γ. Καραϊσκάκης» – Εντυπωσιακή ατμόσφαιρα από τον κόσμο του Ολυμπιακού (pic & vid)
- Ο Μαρέσκα… απέλυσε τον Κούπερ
- Τουρκία-Ισραήλ: Ράγισε όντως το γυαλί στις σχέσεις τους;
- Ζελένσκι: «Η Ρωσία συνεχίζει τις προσπάθειες να σκορπίσει φόβο και πανικό»
- Ο Φρέντι Μέρκιουρι επιβεβαίωσε ότι ήταν θετικός στον ιό HIV μια ημέρα πριν πεθάνει
- LIVE: Ολυμπιακός – ΑΕΚ