Το ιταλικό στυλ αποκτά τη δική του διαδικτυακή ανθολογία
Μία νέα πλατφόρμα πολυμέσων αφηγείται την ιστορία του brand Canali
Ένα νέο site με τη μορφή ανθολογίας δημιούργησε η ιταλική εταιρεία ανδρικών ενδυμάτων Canali για να παρουσιάσει την ιστορία και την πορεία της.
Η πλατφόρμα πολυμέσων anthology.canali.com περιλαμβάνει 70 βίντεο και 30 άρθρα και εικόνες, συνεντεύξεις, αναμνήσεις και εικόνες αρχείου που αναπαριστούν 86 χρόνια τολμηρών επιλογών, ξαφνικών αλλαγών, έντονης διαίσθησης και σκληρής δουλειάς.
Αναφερόμενος στο πρότζεκτ ο πρόεδρος και CEO του brand, Στέφανο Κανάλι είπε ότι έχει στόχο την αφήγηση μιας ρεαλιστικής ιστορίας για την ανάπτυξη της οικογενειακής επιχείρησης «με ορισμένες πτυχές που μπορούν ακόμη να αποκαλυφθούν».
We are proud to present #CanaliAnthology, a virtual journey through our history full of memories and values. #Canali1934 #MadeInItaly #MilanoDigitalFashionWeek #MFWhttps://t.co/1spOA6qL5c
— Canali (@Canali1934) September 22, 2020
Η πλατφόρμα, στα αγγλικά, ιταλικά και τα κινεζικά είναι χωρισμένη σε ενότητες: Οικογένεια, Όραμα, Χειροτεχνία, Άνθρωποι, Μέρη, Κληρονομιά και Canalipedia και αναδεικνύει την εξέλιξη ενός ραφείου στο Τρούτζιο, στη Μπριάντσα σε διεθνή όμιλο που εκπροσωπείται σε πάνω από 100 χώρες, με περισσότερους από 1.500 εργαζόμενους (1.100 από τους οποίους στην Ιταλία) και 190 καταστήματα.
Με το site Anthology, ο Στέφανο Κανάλι όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, ελπίζει να στείλει ένα θετικό μήνυμα μετά την πανδημία της COVID-19, κοιτάζοντας πίσω στο πώς η εταιρεία αντέδρασε σε άλλες δυσκολίες και εξωτερικές αλλαγές στο παρελθόν που είχαν ισχυρό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις.
«Το brand Canali ιδρύθηκε όταν το υφαντουργείο, στο οποίο ο παππούς μου Τζοβάνι εργαζόταν έπρεπε να κλείσει το 1933, αφήνοντας 5.000 ανθρώπους άνεργους» σημείωσε.
Το site Canali Anthology αποκαλύπτει ότι η εταιρεία ήταν η πρώτη στην Ιταλία που απέκτησε και εγκατέστησε αυτόματο σύστημα για την ταυτόχρονη κοπή πολλών υφασμάτων, καθιστώντας τις παραδοσιακές μεθόδους προσαρμογής πιο αποτελεσματικές.
Σε συνέντευξή του στην ιταλική Vogue ο Στέφανο Κανάλι ρωτήθηκε «ποιο είναι το δίδαγμα των 86 χρόνων συνεχούς δραστηριοποίησης του brand» και απάντησε:
«Ευγένεια, που σημαίνει επίσης ότι ενεργείτε με ταπεινότητα και ποτέ να μην σκέφτεστε ότι έχετε φτάσει στην κορυφή. Γνωρίζουμε καλά ότι τα αποτελέσματα που προσπαθούμε να επιτύχουμε απαιτούν μεγάλη δέσμευση και θυσίες από εμάς και όλους όσους συνεργάζονται μαζί μας. Εάν δεν είστε ευγενικοί με τους ανθρώπους, δεν μπορείτε να περιμένετε από αυτούς να παραμείνουν στο πλευρό σας μπροστά στις φαινομενικά αδύνατες προκλήσεις».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις