Πράσινο φως για την παραγωγή του Polestar Precept
Η σουηδική φίρμα ανακοίνωσε την παραγωγή του επιβλητικού Precept ως ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της Polestar εστιάζοντας στα «εναλλακτικά» υλικά ως μια επιπλέον περγαμηνή βιωσιμότητας προς ένα ακόμα πιο "πράσινο" μέλλον.
Tον περασμένο Απρίλιο η Polestar αποκάλυψε διαδικτυακά σε πρωτότυπη μορφή ένα θεαματικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο ονόματι Precept το οποίο, σύμφωνα με νεότερες ανακοινώσεις της, θα οδηγηθεί στην παραγωγή διεκδικώντας μια θέση απέναντι σε μοντέλα όπως η Porsche Panamera, το Tesla Model S αλλά και η επικείμενη EQS της Mercedes-Benz με δεδομένο το μέγεθός του αλλά και το γεγονός ότι θα επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση όπως και άλλωστε και τα υπόλοιπα μοντέλα της σουηδικής φίρμας.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς από την επιβλητική εμφάνιση συνεπικουρούμενου του μήκους των 4,7 μέτρων, το Precept ως έκδοση παραγωγής θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της Polestar, αποτελώντας κάτι σαν υπόδειγμα βιωσιμότητας για την μετέπειτα εξέλιξη των μοντέλων των Σουηδών.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας τροποποιημένης εκδοχής της πλατφόρμας SPA2 δια χειρός Volvo ενώ, αναφορικά με την «ορατή» πλευρά του, ως ναυαρχίδα βιωσιμότητα της Polestar, το Precept θα αξιοποιήσει ανακυκλωμένα ή φυτικά υλικά για το εσωτερικό του. Εξάλλου, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Polestar, σε συνεργασία με την Bcomp ένα μέρος τόσο των εσωτερικών όσο και των εξωτερικών του επιφανειών θα αποτελείται από συνθετικά υλικά με βάση το λιναρόσπορο.
Επίσης, στις προσδοκίες των Σουηδών είναι, όταν το Precept περάσει στην παραγωγή περί το 2023, να κατασκευάζεται σε μια νέα ουδέτερη περιβαλλοντικά βιομηχανική μονάδα η οποία βρίσκεται υπό κατασκευή σε κινεζικό έδαφος.
Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της Polestar, Thomas Ingenlath, το Precept ως έκδοση παραγωγής αναμένεται να υπακούσει στην συνήθη ονοματολογία της Polestar υιοθετώντας έναν αριθμό για ονομασία. Αν έπρεπε να μαντέψουμε, μια ασφαλής πρόβλεψη θα ήταν ο αριθμός 4 μιας και τα Polestar 1 και 2 έχουν ήδη καταληφθεί από τα αντίστοιχα μοντέλα και το 3 έχει αναλάβει να σηματοδοτήσει ένα SUV.
Επιπλέον, αν και οι προδιαγραφές του Precept θα το φέρουν στην κεφαλή της γκάμας της Polestar,σε αντίθεση με το περιορισμένης παραγωγής Polestar 1, το μοντέλο θα ανήκει στην κατηγορία των αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής χωρίς άλλους περιορισμούς πέρα από τη ζήτηση.
Σε ό,τι αφορά το κρίσιμο μέγεθος της αυτονομίας, σύμφωνα με τις συστάσεις το Precept θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία περί τα 500 χλμ. καθώς στόχος της σουηδικής φίρμας είναι να βρει την χρυσή τομή ανάμεσα σε αυτονομία και χρόνους επαναφόρτισης.
«Ένα premium sportscar όπως το Precept πρέπει να είναι ανταγωνιστικό ως προς την αυτονομία. Ωστόσο δεν μπορούμε να επιτρέψουμε στους εαυτούς να παρασυρθούν από την φρενίτιδα της ολοένα και μεγαλύτερης αυτονομίας. Το να προσπαθήσεις να κάνεις ένα αυτοκίνητο όσο πιο αποδοτικό γίνεται είναι υπέροχο. Το να προσπαθήσεις να το φορτώσεις με μπαταρίες για να έχεις έναν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέγεθος σε kWh είναι τρέλα καθώς κάτι τέτοιο δεν βοηθά καθόλου στους στόχους βιωσιμότητας που έχουν τεθεί», δήλωσε χαρακτηριστικά o Τhomas Ingenlath.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, το Precept θα αξιοποιήσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή των ψηφιακών τεχνολογιών που χρησιμοποιεί το Polestar 2 με βάση το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης Android Automotive. Δεδομένα επίσης το σουηδικό μοντέλο θα επενδύσει σε πρωτόγνωρες εφαρμογές άνεσης συνεπικουρούμενης και μιας ιδιαιτέρως ευρύχωρης διάταξης την οποία εγγυάται ένα μεταξόνιο το οποίο διαμορφώνεται σε 3,1 μέτρα.
Αυτό που επίσης θα πρέπει να συγκρατήσει κανείς σε σχέση με την ηλεκτροκίνητη ναυαρχίδα της Polestar είναι ότι θα στοχεύσει σε μια νέου είδους βιώσιμη πολυτέλεια η οποία εναρμονίζεται με τις αρχές των Σουηδών.
Ενδεικτική ως προς την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν είναι η δήλωση του Thomas Ingenlath ο οποίος επεσήμανε: «Οι γενιές αλλάζουν. Οι νέοι άνθρωποι που υπήρξαν οι πρώτοι υπέρμαχοι της βιωσιμότητας μεγαλώνουν και η premium κατηγορία αλλάζει επίσης βάζοντας στο επίκεντρο ακριβώς αυτή τη βιωσιμότητα. Πλέον δεν είναι αρκετό να προσφέρεις απλώς ένα ηλεκτροκίνητο όχημα. Πρέπει να έχουμε υπόψη μας τη βιωσιμότητα τόσο όταν αυτό φορτίζεται όσο και σε επίπεδο υλικών. Δεν μπορείς να έχεις ένα πλαστικό κατασκεύασμα από πετρέλαιο. Πρέπει να αναζητήσουμε νέα πιο ελκυστικά υλικά. Πρέπει να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού».
- Μέχρι το 2029 στην Παρί Σεν Ζερμέν ο Χακίμι (pic)
- Ουκρανία: Δυο νεκροί σε πλήγματα της Ρωσίας στη Σούμι – «Τεράστιες εκρήξεις»
- Ώρα δράσης: Το ΠΑΣΟΚ καλείται να μην (ξανά)χαθεί στη μετάφραση και ο ΣΥΡΙΖΑ να αποδείξει ότι αντέχει
- Τα ζώδια σήμερα: Αστρολογία ώρα μηδέν
- «17 Κλωστές» στο MEGA: Καταδικασμένη η προσπάθεια του Καστελάνη για νέα αρχή
- Νέο Ηράκλειο: Σχολεία υπό κατάρρευση – Πέφτουν σοβάδες μέσα στις τάξεις