Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Πέτσας για διαφημιστική καμπάνια : Δεν χειραγωγούμε τα ΜΜΕ – Σώζουμε ζωές

Πέτσας για διαφημιστική καμπάνια : Δεν χειραγωγούμε τα ΜΜΕ – Σώζουμε ζωές

«Δεν θέλουμε να χειραγωγήσουμε κανέναν. Θέλουμε να σώσουμε ζωές», τόνισε ο Στέλιος Πέτσας, απαντώντας στον Αλ. Τσίπρα για τα όσα είπε ο τελευταίος για τη νέα διαφημιστική καμπάνια των 2 εκ. ευρώ για τον κοροναϊό.

«Δεν θέλουμε να χειραγωγήσουμε κανέναν. Θέλουμε να σώσουμε ζωές», τόνισε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, ο οποίος απαντώντας στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε πως η κυβέρνηση της ΝΔ δεν θέλει «μπροστινούς», για να ελέγξει τους αρμούς της εξουσίας, αλλά προχωρά σε μια εκστρατεία ενημέρωσης για τον περιορισμό της διάδοσης του κοροναϊού και με μόνο μέλημα να σωθούν ανθρώπινες ζωές.

Η κυβέρνηση εκλέχτηκε από τους πολίτες

«Το βασικό ζητούμενο, που πρέπει όλοι να αποφασίσουμε μέσα σε αυτή την αίθουσα, είναι αν χρειάζεται ή όχι μια επαγγελματική εκστρατεία ενημέρωσης για τον κορονοϊό. Η κυβέρνηση φρονεί πως «ναι». Και η κυβέρνηση εκλέγεται για να υλοποιεί την πολιτική της. Γι’ αυτήν την εξέλεξαν οι πολίτες. Όχι γι’ αυτά που νομίζει η αξιωματική αντιπολίτευση», είπε ο Στέλιος Πέτσας και επισήμανε:

«Η πρώτη καμπάνια του «Μένουμε Σπίτι-Μένουμε Ασφαλείς» έδειξε ότι αυτή η εκστρατεία έσωζε ζωές και πιστεύουμε ότι θα ξανασώσει ζωές και τώρα. Αν, λοιπόν, απαντάμε καταφατικά ότι χρειάζεται μια καμπάνια ενημέρωσης, πρέπει να δούμε αν μπορεί να συνδυαστεί με τα δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου, όπως είπε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Και πράγματι μπορεί να συνδυαστεί και το ίδιο κάναμε και τον Μάρτιο και τον Μάιο. Και το ίδιο κάναμε και τώρα, μόλις άνοιξαν τα σχολεία, με ειδική καμπάνια του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ειδικά μηνύματα που εγκρίθηκαν από το ΕΣΡ και έπαιξαν δωρεάν από τα κανάλια.

Επαγγελματική εκστρατεία ενημέρωσης

Αλλά μαζί με τα δωρεάν μηνύματα, πρέπει να έχουμε και μια εκστρατεία ενημέρωσης επαγγελματική. Και το ποσό που προκρίνουμε είναι 2 εκατομμύρια, για τα τηλεοπτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας, γιατί αυτό καλύπτει την αποτελεσματικότητα που θέλουμε, με το συγκεκριμένο ποσό, το οποίο είναι σχετικά περιορισμένο».

Ο Στέλιος Πέτσας απάντησε και στην αναφορά του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, για τα τεστ του κοροναϊού στο σύνολο του πληθυσμού.

«Ο κ. Τσίπρας μας είπε ότι τα 2 εκατομμύρια ευρώ, θα κάλυπταν τα τεστ που θα μπορούσε να κάνει η πολιτεία για το σύνολο του πληθυσμού. Δεν τα πάει καλά ο κ. Τσίπρας με τους αριθμούς, είναι γνωστό αυτό. Αλλά είναι δυνατό να λέτε ότι για 11 εκατομμύρια (ή 10 εκατομμύρια Έλληνες αν βγάλουμε εκτός τα μικρά παιδιά), με τα 20 ευρώ που είπε ο κ. Τσίπρας ότι κοστίζει ένα τεστ (αν κοστίζει 20 ευρώ, αυτό το ποσό θα φτάσει δισ. αν προβούμε σε επαναλήψεις), ότι θα καλυφθεί με τα 2 εκατομμύρια μιας εκστρατείας που έρχεται για να σώσει ζωές, για να μην επιβαρυνθεί το σύστημα υγείας, για να μην καταλαμβάνονται κλίνες ΜΕΘ ή ΜΕΘ;

Το 0,029%

Το ποσό αυτό των 2 εκατομμυρίων ευρώ είναι το 0,029% του πακέτου των 6,8 δισ. ευρώ που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός στη Θεσσαλονίκη, πριν από μερικές εβδομάδες για να στηρίξουμε την οικονομία σε αυτή τη φάση της. Ένα ελάχιστο ποσό σε σχέση με την ευρύτερη πολιτική μας στήριξης της οικονομίας», είπε ο κ. Πέτσας και προσέθεσε:

«Μην μπερδεύουμε την κοινωνική πολιτική με μια καμπάνια ενημέρωσης, όπως αυτή. Η κοινωνική πολιτική -να στηρίξουμε τον κόσμο της εργασίας, η ανάγκη να μείνει ο παραγωγός στη θέση του, τα εργαλεία που χρησιμοποιεί το υπουργείο Οικονομικών και άλλα εργαλεία της κυβέρνησης- είναι άλλο πράγμα και άλλο πράγμα η ενημέρωση».

Σχολιάζοντας τις αναφορές του Αλέξη Τσίπρα στον Όρμπαν, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ είπε: «Ποιος θέλει να μοιάσει με τον κ. Όρμπαν; αυτός που ενδεχομένως ήθελε να χρησιμοποιήσει «μπροστινούς» για να ελέγξει τους αρμούς της εξουσίας, όπως ο κ. Καλογρίτσας που ο ίδιος το καταγγέλλει; Εμείς θέλουμε να ενημερώσουμε τους πολίτες. Δεν θέλουμε να χειραγωγήσουμε κανέναν, θέλουμε να σώσουμε ζωές και αυτό θα κάνουμε».

Πηγή ΑΜΠΕ

Must in

Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Shiro Oguni έχει δηλώσει πως θέλει να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία γύρω από την άνοια και να αλλάξει τις αντιλήψεις γύρω από από αυτήν και τη γήρανση

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024