Αυτοί οι δήμοι εντάσσονται στο myKEPlive
Με την ένταξη επιπλέον 15 δήμων στο πρόγραμμα myKEPlive, διευρύνεται η υπηρεσία εξυπηρέτησης των πολιτών από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία, αλλά με την πραγματοποίηση βιντεοκλήσης.
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Με την ένταξη επιπλέον 15 δήμων στο πρόγραμμα myKEPlive, διευρύνεται η υπηρεσία εξυπηρέτησης των πολιτών από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία, αλλά με την πραγματοποίηση βιντεοκλήσης.
Συγκεκριμένα, οι νέοι δήμοι που εντάσσονται στις υπηρεσίες είναι οι: Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Ιωαννιτών, Πατρέων, Πεντέλης, Βέροιας, Χαλανδρίου, Χαϊδαρίου, Αγίου Δημητρίου, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Σπάτων-Αρτέμιδος, Καρπενησίου, Πέλλας, Αγράφων και Ικαρίας.
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του δικτύου των ΚΕΠ ανά την επικράτεια, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εξελίσσει ένα ακόμη μέτρο διευκόλυνσης του πολίτη στις συναλλαγές του με το Δημόσιο. Εκπαιδευμένοι υπάλληλοι των ΚΕΠ εξυπηρετούν τον πολίτη με προγραμματισμένη βιντεοκλήση, ενώ το έντυπο που εκδίδεται αποστέλλεται είτε ηλεκτρονικά, είτε με συστημένη επιστολή.
Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται ήδη από 60 Δήμους και 75 ΚΕΠ, διευκολύνει σημαντικά όσους πολίτες, για οποιοδήποτε λόγο, δεν είναι εφικτό να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία. Συνολικά έως τις 30-09-2020, δηλαδή σε περίπου δύο μήνες λειτουργίας, έχουν διεκπεραιωθεί 830 βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών.
Από την πλατφόρμα myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
Κατά τη χρήση της υπηρεσίας myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κοροναϊού, η προσέλευση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που εδρεύουν στην Περιφέρεια Αττικής γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού. Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού είτε τηλεφωνικά, είτε αποστέλλοντας e-mail στο ΚΕΠ της επιλογής τους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις