Πελώνη: «Παιδαγωγικό μέτρο» η εξαίρεση των καταληψιών από την τηλεκπαίδευση
Ως «παιδαγωγικό μέτρο» εμφάνισε η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη την εκδικητική εξαίρεση των μαθητών που συμμετέχουν στις καταλήψεις από την τηλεκπαίδευση. Το 3% των σχολικών αιθουσών αριθμεί 26-30 μαθητές, είπε επίσης.
Ως «παιδαγωγικό μέτρο» εμφάνισε η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη την εκδικητική εξαίρεση των μαθητών που συμμετέχουν στις καταλήψεις από την τηλεκπαίδευση.
Δεν συμμετέχουν όσοι παρεμποδίζουν…
«Είναι προφανές ότι σε ότι αφορά τις καταλήψεις έχει παιδαγωγικό χαρακτήρα. Όσοι παρεμποδίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία δεν μπορούν να συμμετέχουν σε αυτή» σημείωσε η κα Πελώνη κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.
Η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος αναφέρθηκε στις ανακοινώσεις της Νίκης Κεραμέως για την αναπλήρωση των διδακτικών ωρών και ως προς τις αιτιάσεις για τον συνωστισμό στις σχολικές αίθουσες και το ζήτημα των προσλήψεων των εκπαιδευτικών είπε ότι μόνο το 3% των σχολικών αιθουσών αριθμεί 26-30 μαθητές, ενώ ως προς τις προσλήψεις πέρσι είχαν προσληφθεί 24505 ενώ φέτος μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου έχουν προσληφθεί 32000 αναπληρωτές και επίκειται τρίτη φάση προσλήψεων τον Οκτώβριο.
Έτοιμα
Η κα Πελώνη ερωτηθείσα για το αν θα παίρνουν απουσίες όσοι μαθητές δεν έχουν τον αναγκαίο τεχνολογικό εξοπλισμό για την τηλεκπαίδευση σημείωσε ότι «όλα είναι έτοιμα για τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Εφαρμόζεται ήδη σε περιπτώσεις με περιοχές που έχουν επιβαρυμένο επιδημιολογικό φορτίο».
Σε διευκρινιστική απάντηση της αναπληρώτριας κυβερνητικής εκπροσώπου σχετικά με την πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση τονίζεται ότι:
– Έχουμε αναβαθμίσει τα ψηφιακά συστήματα του Υπ. Παιδείας για την υλοποίηση της τηλεκπαίδευσης.
– Έχουμε εξασφαλίσει δωρεάν χρήση πλατφόρμας για την τηλεκπαίδευση η οποία έχει ήδη συνδεθεί από την αρχή του σχολικού έτους με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
– Έχουμε εξασφαλίσει δωρεάν δεδομένα (data) για τη χρήση πλατφορμών που χρησιμοποιεί το ΥΠΑΙΘ για την τηλεκπαίδευση.
– Εχουμε ενισχύσει τα σχολεία με πάνω από 20.000 φορητές συσκευές οι οποίες διατίθενται ήδη, με απόφαση του Διευθυντή, σε αυτούς που τις έχουν ανάγκη. Αναμένονται άλλες περίπου 50.000 συσκευές μέσω ΕΣΠΑ.
– Υπάρχει η δυνατότητα να συνδεθεί κανείς στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης ακόμη και τηλεφωνικά, με απλή τηλεφωνική κλήση με αστική χρέωση.
Εισαγωγικά κατά την ενημέρωση των δημοσιογράφων η κα Πελώνη τόνισε:
Αιτιάσεις fake news
«Σε ό,τι αφορά τα σχολεία.
Επειδή υπάρχουν ακόμη σχολεία στα οποία συνεχίζονται οι καταλήψεις αποφασίστηκε: Πρώτον ότι όλες οι χαμένες ώρες μαθημάτων να καλυφθούν μέσω διδασκαλίας τις ημέρες σχολικών εορτών, αργιών, Σαββάτων, σχολικών περιπάτων. Και δεύτερον ότι από σήμερα στις σχολικές μονάδες που τελούν υπό κατάληψη ξεκινά υποχρεωτική για όλους σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Σε σχέση με τις αιτιάσεις που ακούγονται -επειδή αποτελούν κατ εξοχήν fake news- διευκρινίζεται ότι:
1ον: Στα δημόσια σχολεία τα τμήματα με αριθμό μαθητών 26-30 είναι στο 3% του συνόλου των τμημάτων στη χώρα.
2ον: Φέτος έχουμε την καλύτερη στελέχωση των σχολείων μας σε σχέση με όλες τις τελευταίες χρονιές, και αυτό παρά τις αντίξοες συνθήκες εξαιτίας του κοροναϊού. Έχουν προσληφθεί, μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου 32.291 αναπληρωτές ενώ το 2019 στο ίδιο διάστημα είχαν προσληφθεί 24.505 και το 2018 μόνο 19.524. Δεν έχουμε λοιπόν λιγότερους, αλλά περισσότερους κατά 8 χιλιάδες.
Έγιναν επίσης 4.485 μόνιμοι διορισμoί εκπαιδευτικών. Ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και Τρίτη φάση προσλήψεων».
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη