Νέο μικρότερο ηλεκτρικό SUV στα σχέδια της Volvo
H σουηδική φίρμα σχεδιάζει να διευρύνει την γκάμα της με ένα νέο compact crossover το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από το XC40 και θα αξιοποιήσει μια νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική.
- Νέος σεισμός στην Κρήτη - Καθησυχαστικός ο Λέκκας
- Συναγερμός στον ΕΟΔΥ για τον ιό mpox - 18 επιβεβαιωμένα κρούσματα στην Ελλάδα
- ΠΑΣΟΚ: Όσους Βελόπουλους και αν χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση, οι πολίτες δεν αποπροσανατολίζονται
- ΣΥΡΙΖΑ: Ο Μητσοτάκης μπέρδεψε τους μπλε φακέλους στο υπουργικό, διαβάζοντας αυτούς του… 2019
Η Volvo επιβεβαίωσε τα σχέδιά της για την εξέλιξη ενός νέου SUV το οποίο, σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, θα υιοθετήσει τα διακριτικά XC20. To νέο μοντέλο το οποίο θα είναι μικρότερο από το XC40 θα αξιοποιήσει μια νέα αρχιτεκτονική η οποία επίσης βρίσκεται υπό εξέλιξη και έχει σχεδιαστεί εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνητη τεχνολογία στην οποία θα υπακούσει το νέο SUV.
Η νέα αρχιτεκτονική η οποία εξελίσσεται από την μητρική της Volvo, Geely φέρει την κωδική ονομασία Sustainable Experience Architecture (εν συντομία SEA) έδωσε ήδη τα πρώτα δείγματα γραφής από την εν εξελίξει έκθεση του Πεκίνου, όπου εμφανίστηκε ως τεχνολογία με τα σήματα της ομογάλακτης Lynk & Co.
Όπως έχει δηλώσει κατά το πρόσφατο παρελθόν ο επικεφαλής της Volvo, Hakan Samuelsson, οι μηχανικοί της σουηδικής φίρμας εργάζονται ήδη για την εξέλιξη νέων ηλεκτρικών μοντέλων που θα βασιστούν στην συγκεκριμένη αρχιτεκτονική.
«Θα χρησιμοποιήσουμε την SEA για ένα μικρότερο αυτοκίνητο. Θεωρώ ότι η χρήση της θα είναι πολύ αποδοτική σε χρηματοοικονομικούς όρους, στοιχείο που θα καταστήσει το συγκεκριμένο μοντέλο ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό. Θα ήταν δύσκολο να τροποποιήσουμε την αρχιτεκτονική CMA η οποία έχει σχεδιαστεί για διττή χρήση, να φιλοξενεί κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτροκινητήρες, ώστε να φιλοξενήσει ένα μικρότερου μεγέθους μοντέλου. Έτσι αν θέλουμε ένα μικρότερο αυτοκίνητο από το XC40 η SEA μας δίνει τη δυνατότητα να το κάνουμε και θα το κάνουμε», σημείωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της σουηδικής φίρμας.
Σε ο,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του νέου compact crossover της Volvo, όπως είχε επίσης δηλώσει ο Hakan Samuelsson σε ανύποπτο χρόνο, «τα μικρά αυτοκίνητα μπορούν κάλλιστα να είναι premium. Aν κανείς φοράει μικρό νούμερο κοστούμι δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι από πολυεστέρα. Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα απολύτως premium προϊόν βασισμένο στην SEA. Συνεργαζόμαστε με την Geely. Εξελίξαμε την συγχρηματοδοτούμενη αρχιτεκτονική CΜΑ στο Γκέτεμποργκ. Η SEA θα εξελιχθεί στην Κίνα και αυτό συνεπάγεται χαμηλότερο κόστος αλλά θα υπάρχει η εμπλοκή και η σφραγίδα της Volvo στο προϊόν».
Σημειώνεται ότι η Volvo έχει κατοχυρώσει τόσο τα διακριτικά XC20 όσο και τα XC10 αν και επί του παρόντος η ονομασία του SUV δεν έχει οριστικοποιηθεί, ενώ σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα για το νέο SUV, έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι αυτό θα αποτελέσει μέρος του σχεδίου εξηλεκτρισμού της σουηδικής φίρμας το οποίο προβλέπει το ήμισυ των πωλήσεων της να αντιστοιχεί σε ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2025.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις