Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Subaru BRZ 2021: Nέα γενιά και… στο βάθος GT 86

Subaru BRZ 2021: Nέα γενιά και… στο βάθος GT 86

Το sporstcar της Subaru ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία θα προσφέρει δεδομένα περισσότερη και... turbo ισχύ προδιαγράφοντας ένα ανάλογο μέλλον και για το συναφές τεχνολογικά Toyota GT 86.

H ιαπωνική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα γραφής για τη δεύτερη γενιά του sportscar BRZ το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις, θα αποκαλυφθεί εντός του φθινοπώρου.
H ιαπωνική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα γραφής για τη δεύτερη γενιά του sportscar BRZ το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις, θα αποκαλυφθεί εντός του φθινοπώρου.

Όπως και η προηγούμενη γενιά του μοντέλου, το νέο BRZ θα εξελιχθεί από κοινού με την Toyota και το παράλληλα με το νέο GT86 στο πλαίσιο της συνέχισης της συμφωνίας των δύο εταιρειών. Αμφότερα τα νέα μοντέλα θα έχουν ως αφετηρία μια νέα, πάντα πισωκίνητη αρχιτεκτονική η οποία θα φιλοξενεί ένα νέο κινητήριο σύνολο με ισχύ που θα ξεπερνά τους 255 ίππους.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με το ολοένα και πιο περίπλοκο καθεστώς συμφωνιών μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, ο κινητήρας δεν αποκλείεται να έχει βαυαρική σφραγίδα με δεδομένο ότι προσφάτως η Toyota ανακοίνωσε δύο νέες εκδόσεις της GR Supra οι οποίες θα εφοδιάζονται με turbo τετρακύλινδρους κινητήρες 2,0 λίτρων με μέγιστη απόδοση τους 258 ίππους , όπως ισχύει και στην περίπτωση της BMW Z4 sDrive 30i με την οποία το ιαπωνικό sportscar έχει τεχνολογική συνάφεια.

Αν ευοδωθεί το συγκεκριμένο σενάριο, εκτός από την ισχύ τόσο το Toyota GT86 όσο και το BRZ θα επωφεληθούν από μια γενναιόδωρη αύξηση ροπής με δεδομένο ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει 400 Nm ροπής, δηλαδή 195 Nm περισσότερα σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδοχές των ιαπωνικών μοντέλων.

Βέβαια ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν είναι διαθέσιμος προς το παρόν με μηχανικό κιβώτιο αν και δεν θα πρέπει να αποκλειστεί η εξέλιξη ενός νέου ειδικά για την περίσταση των πιο παραδοσιακών BRZ και GT 86.

Υπενθυμίζεται ότι η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του Subaru BRZ εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων με ισχύ 205 ίππων και 205 Nm ροπής η οποία μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι εκτός από την εξέλιξη των «διαδόχων» των BRZ και GT 86, οι Toyota –Subaru έχουν συμφωνήσει επίσης να εξελίξουν από κοινού ένα μεσαίου μεγέθους τετρακίνητο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του έως το 2025.

Όπως και η προηγούμενη γενιά του μοντέλου, το νέο BRZ θα εξελιχθεί από κοινού με την Toyota και το παράλληλα με το νέο GT86 στο πλαίσιο της συνέχισης της συμφωνίας των δύο εταιρειών. Αμφότερα τα νέα μοντέλα θα έχουν ως αφετηρία μια νέα, πάντα πισωκίνητη αρχιτεκτονική η οποία θα φιλοξενεί ένα νέο κινητήριο σύνολο με ισχύ που θα ξεπερνά τους 255 ίππους.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με το ολοένα και πιο περίπλοκο καθεστώς συμφωνιών μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, ο κινητήρας δεν αποκλείεται να έχει βαυαρική σφραγίδα με δεδομένο ότι προσφάτως η Toyota ανακοίνωσε δύο νέες εκδόσεις της GR Supra οι οποίες θα εφοδιάζονται με turbo τετρακύλινδρους κινητήρες 2,0 λίτρων με μέγιστη απόδοση τους 258 ίππους , όπως ισχύει και στην περίπτωση της BMW Z4 sDrive 30i με την οποία το ιαπωνικό sportscar έχει τεχνολογική συνάφεια.

Αν ευοδωθεί το συγκεκριμένο σενάριο, εκτός από την ισχύ τόσο το Toyota GT86 όσο και το BRZ θα επωφεληθούν από μια γενναιόδωρη αύξηση ροπής με δεδομένο ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει 400 Nm ροπής, δηλαδή 195 Nm περισσότερα σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδοχές των ιαπωνικών μοντέλων.

Βέβαια ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν είναι διαθέσιμος προς το παρόν με μηχανικό κιβώτιο αν και δεν θα πρέπει να αποκλειστεί η εξέλιξη ενός νέου ειδικά για την περίσταση των πιο παραδοσιακών BRZ και GT 86.

Υπενθυμίζεται ότι η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του Subaru BRZ εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων με ισχύ 205 ίππων και 205 Nm ροπής η οποία μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι εκτός από την εξέλιξη των «διαδόχων» των BRZ και GT 86, οι Toyota –Subaru έχουν συμφωνήσει επίσης να εξελίξουν από κοινού ένα μεσαίου μεγέθους τετρακίνητο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του έως το 2025.

Must in

«Ό,τι έγινε, έγινε…» – Η επόμενη μέρα, τα σενάρια και τα μηνύματα της κυβέρνησης μετά τη διαγραφή Σαμαρά

10 ερωτήσεις - απαντήσεις για την επόμενη ημέρα στην κυβέρνηση και τη Νέα Δημοκρατία - Τα μηνύματα Μητσοτάκη μετά τη διαγραφή Σαμαρά

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024