Νέο οικιακό τιμολόγιο από την ΔΕΗ – Σε ποιους προσφέρει έκπτωση 100 ευρώ
Το νέο προϊόν με την ονομασία myHomeEnter διατίθεται με έκπτωση 100 ευρώ στον πρώτο λογαριασμό, για τις συμβάσεις που θα υπογραφούν ως τις 30 Νοεμβρίου.
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Τα ζώδια σήμερα: Γλύκανε μωρέ λίγο, μην είσαι σαν κακό χρόνο να'χεις
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
Νέο οικιακό τιμολόγιο με σταθερή χρέωση, χωρίς κλιμάκια κατανάλωσης και ρήτρες αναπροσαρμογής ανακοίνωσε η ΔΕΗ.
Το νέο προϊόν με την ονομασία myHomeEnter διατίθεται με έκπτωση 100 ευρώ στον πρώτο λογαριασμό, για τις συμβάσεις που θα υπογραφούν ως τις 30 Νοεμβρίου.
Τα χαρακτηριστικά του νέου προγράμματος
Αναλυτικά, όπως επισημαίνει η ΔΕΗ τα χαρακτηριστικά του νέου προγράμματος, που έχει 24μηνη διάρκεια, έχουν ως εξής:
– Χαμηλότερη χρέωση ενέργειας σε σχέση με τα ισχύοντα τιμολόγια και χαμηλό πάγιο. Η χρέωση ενέργειας είναι 0,105 ευρώ ανά κιλοβατώρα ανεξαρτήτως του ύψους της κατανάλωσης και 0,07897 ευρώ ανά κιλοβατώρα για το νυχτερινό. Το πάγιο είναι 1,5 ευρώ το μήνα.
– Έκπτωση συνέπειας και επιπλέον 2% έκπτωση για εξόφληση με πάγια εντολή.
– 100 ευρώ έκπτωση στον πρώτο λογαριασμό, για νέους και υφιστάμενους πελάτες που θα επιλέξουν μηνιαίο ηλεκτρονικό λογαριασμό και για αιτήσεις που θα υποβληθούν ως τις 30 Νοεμβρίου.
Συγκεκριμένα με την επιλογή του νέου myHomeOnline ο πελάτης λαμβάνει 10 ευρώ έκπτωση και επιπλέον 90 ευρώ έκπτωση με την επιλογή ηλεκτρονικού και μηνιαίου λογαριασμού μέσα από την εφαρμογή του e-bill.
Η έκπτωση των 100 ευρώ εφαρμόζεται στον 1ο λογαριασμό. Αν η έκπτωση δεν εξαντληθεί στον 1ο λογαριασμό, θα πιστωθεί σε επόμενους.
Η ενεργοποίηση του myHomeEnter γίνεται στα καταστήματα της ΔΕΗ ή τηλεφωνικά χωρίς χρέωση από σταθερό ή κινητό στο 8009001000.
Οι υφιστάμενοι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να το ενεργοποιήσουν και από την εφαρμογή του e-bill.
Νέα στοχευμένενα προϊόντα
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Βασικός πυλώνας του νέου business plan της ΔΕΗ είναι ο εκσυγχρονισμός της εμπορίας, με στόχο να προσφέρουμε ποιοτικότερες υπηρεσίες και στοχευμένα προϊόντα που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πελατών μας.»
» Βάζουμε στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας τον πελάτη βελτιώνοντας καθημερινά την εμπειρία του και μειώνοντας τους χρόνους εξυπηρέτησης. Μετά το πρώτο ψηφιακό προϊόν my Home Online, η σειρά my Home εμπλουτίζεται με ένα ακόμη προϊόν, το myHomeEnter, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα ακολουθήσουν και νέα προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις