H Skoda λανσάρει εφαρμογή που αφουγκράζεται «αρρυθμίες» στον κινητήρα
Η τσεχική φίρμα ολοκλήρωσε τις δοκιμές για μια νέα εφαρμογή η οποία υπόσχεται να κάνει πολύ ευκολότερη τη ζωή των μηχανικών στις ανά τον κόσμο αντιπροσωπείες της.
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Το Skoda Sound Analyzer, όπως ονομάζεται, εξελίχθηκε από την Skoda και αποτελεί ένα απλό όσο και ευφυές στη σύλληψη εργαλείο διαγνωστικού ελέγχου το οποίο μπορεί να εντοπίσει τυχόν προβλήματα στον κινητήρα από τον ήχο του και μόνο.
Σύμφωνα με τη Skoda πρόκειται το application είναι εξαιρετικά «ευαίσθητο» έχοντας τη δυνατότητα να ανιχνεύσει και την παραμικρή «αρρυθμία» στον ήχο του κινητήρα ενώ στις λειτουργίες του συμπεριλαμβάνεται και η δυνατότητα παροχής συμβουλών και λύσεων και την επιτόπου επιδιόρθωσή του.
Σε ό,τι αφορά τον τρόπο της λειτουργίας του, επί της ουσίας η εφαρμογή ηχογραφεί τον κινητήρα και στη συνέχεια, αφού ο ήχος μετατραπεί σε φασματογράφημα, συγκρίνεται με τον ήχο ενός «υγιή» κινητήρα Skoda ο οποίος αντλείται από βάση δεδομένων όπου έχουν καταχωρηθεί οι ήχοι κινητήρων όλων των μοντέλων και εκδόσεων της τσεχικής φίρμας.
Στη συνέχεια, αξιοποιώντας αλγορίθμους η εφαρμογή προτείνει στον τεχνικό σύμβουλο της Skoda λύσεις για την επιδιόρθωση του προβλήματος.
Σύμφωνα με την Skoda η εφαρμογή εγγυάται ακρίβεια που φτάνει έως το 90% ενώ δεν περιορίζεται αποκλειστικά στην «ακρόαση» των ήχων του κινητήρα καθώς μπορεί να εντοπίσει, εξίσου μέσω του ήχου, δυσλειτουργίες στα συστήματα διεύθυνσης, μετάδοσης αλλά και στον συμπιεστή του κλιματισμού, «λίστα» η οποία θα επεκταθεί περαιτέρω στο μέλλον.
Όπως εξάλλου επεσήμανε χαρακτηριστικά ο Stanislav Pekar, επικεφαλής After Sales της τσεχικής φίρμας, «το Sound Analyzer αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα των νέων δυνατοτήτων που μπορεί να προσφέρει η Skoda σε επίπεδο ψηφιακής τεχνολογίας και δη σε ένα τομέα όπως οι υπηρεσίες After Sales. Θα συνεχίσουμε εντατικά την εξέλιξη τεχνολογιών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να προσφέρουμε στους πελάτες μας, εξατομικευμένες υπηρεσίες, βελτιώνοντας την εμπειρία τους ακόμα περισσότερο σε όρους εξυπηρέτησης».
Σε ο,τι αφορά τη διαθεσιμότητά του στα ευρωπαϊκά κέντρα τεχνικού ελέγχου της Skoda, η εφαρμογή έχει ήδη τεθεί σε πιλοτική λειτουργία από τον Ιούνιο του 2019 σε 14 ευρωπαϊκές αγορές με τη συμμετοχή 245 συνεργείων της φίρμας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις