Το Facebook εγκαινιάζει την καμπάνια #BuyBlackFriday για να υποστηρίξει επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους
Η εκστρατεία ξεκινά από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 27 Νοεμβρίου, τη Μαύρη Παρασκευή της βιομηχανίας λιανικής
- Κόκκινος συναγερμός στη Βαρκελώνη για τις πλημμύρες - Εκλεισε το αεροδρόμιο, ακινητοποιήθηκαν τα τρένα
- Πιστεύετε ότι ο σκύλος που γυρνά ανάσκελα, όταν συναντά άλλον σκύλο, φανερώνει υποταγή;
- Rich List 2024: Χάρι Στάιλς & Ντούα Λίπα οι πιο πλούσιοι καλλιτέχνες κάτω των 30
- Τι θα έλεγε σήμερα ο Τζορτζ Όργουελ εάν παρατηρούσε τον Τραμπ
Το Facebook ξεκινά μια τριμηνιαία πρωτοβουλία «Σεζόν Υποστήριξης» για μικρές επιχειρήσεις – ξεκινώντας με μια εκστρατεία για την επισήμανση επιχειρήσεων που ανήκουν στους μαύρους, οι οποίες κλείνουν δύο φορές πιο γρήγορα από άλλες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Καινούργια κίνηση υποστήριξης
Η πρωτοβουλία #BuyBlackFriday περιλαμβάνει κιτ εργαλείων και άλλους πόρους για επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους, νέες δυνατότητες της εφαρμογής Facebook που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να μοιράζονται αναρτήσεις που υποστηρίζουν αυτές τις επιχειρήσεις, καθώς και μια εβδομαδιαία παράσταση κάθε Παρασκευή με ιδιοκτήτες, διασκεδαστές και μουσικούς καλλιτέχνες.
«Οι επιχειρήσεις των μαύρων έχουν πληγεί ιδιαίτερα από την πανδημία», έγραψε η Sheryl Sandberg, διευθύνων σύμβουλος του Facebook, σε δημοσίευση σε blog την Πέμπτης ανακοινώνοντας τη νέα πρωτοβουλία. «Αλλά γνωρίζουμε ότι εκατομμύρια άνθρωποι θέλουν να βοηθήσουν».
Η εκστρατεία ξεκινά από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 27 Νοεμβρίου, τη Μαύρη Παρασκευή της βιομηχανίας λιανικής.
Το Facebook (FB) θα προβάλει έναν μαύρο επιχειρηματία live στο #BuyBlack Friday Show κάθε εβδομάδα και η εταιρεία προσφέρει επίσης εκδηλώσεις και πόρους μέσω της εφαρμογής της και του Lift Black Voices.
Οι επιχειρήσεις των μαύρων μπορούν να ζητήσουν μια εργαλειοθήκη για να ενισχύσουν την καμπάνια #BuyBlack και αργότερα αυτό το μήνα το Facebook θα κυκλοφορήσει έναν #BuyBlack Friday Gift Guide που θα περιλαμβάνει προϊόντα σε διάφορες κατηγορίες.
Το Facebook ανακοίνωσε τον Ιούνιο μια ευρύτερη πρωτοβουλία ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων για τη στήριξη των μαύρων κοινοτήτων και έχει θέσει ως στόχο να δαπανήσει τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο δολάρια με διαφορετικούς προμηθευτές από το επόμενο έτος.
Τον Αύγουστο, η εταιρεία ξεκίνησε ένα πρόγραμμα επιχορήγησης 40 εκατομμυρίων δολαρίων για επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους και οι νέες δυνατότητες των χρηστών περιλαμβάνουν μια επιλογή στο εργαλείο Businesses Nearby ώστε οι εταιρείες να αυτοπροσδιορίζονται ως εταιρείες που ανήκουν σε μαύρους, σύμφωνα με το edition.cnn.com.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις