Audi Q8 TFSI e quattro: Στην plug-in υβριδική πλευρά
H γερμανική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα του Q8 με μια νέα plug-in υβριδική έκδοση η οποία συνδυάζει την παρουσία ενός εξακύλινδρου κινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ, εξασφαλίζοντας, στην κορυφαία διαμόρφωση, συνδυαστική απόδοση 462 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 59 χλμ.
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
H Αudi συνεχίζει τον εμπλουτισμό της γκάμας της προς ηλεκτροκίνητες κατευθύνσεις, αποκαλύπτοντας την plug-in υβριδική παραλλαγή του κορυφαίου της SUV, Q8 η οποία αποτελεί την έβδομη κατά σειρά αντίστοιχης τεχνολογίας προσθήκη της γκάμας της εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο.
Το επιβλητικό coupe SUV της Audi θα είναι διαθέσιμο σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις με απόδοση 381 και 462 ίππων κοινή συνισταμένη των οποίων αποτελεί ο συνδυασμός ενός εξακύλινδρου κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου 17,8 kWh οι οποίες φιλοξενούνται κάτω από το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ.
Η κίνηση, όπως προδίδει και η παρουσία του quattro στην ονομασία των δύο εκδόσεων, μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να κατανείμει έως και το 70% της διαθέσιμης ροπής στους πίσω τροχούς.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η έκδοση Q8 55 TFSI των 381 ίππων και των 600 Nm ροπής υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα ενώ η κορυφαία διαμόρφωση των 462 ίππων και 700 Nm ροπής επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα.
Ταυτόχρονα οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία έως 59 χλμ. και μπορεί αυτό το μέγεθος να μην ακούγεται εντυπωσιακό ή να μην υπερβαίνει τις συνήθειες του είδους ωστόσο λειτουργεί… κατασταλτικά στα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα τα οποία στην περίπτωση της βασικής έκδοσης διαμορφώνονται σε 2,6 λίτρα/100 χλμ. και σε 59 γρ./χλμ. ενώ σε αυτή της 60 TFSI σε 2,7 λίτρα και 62 γρ./χλμ. σε ό,τι αφορά το CO2.
Σημειώνεται ότι για την αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών, απαιτούνται περίπου 2,5 ώρες μέσω wallbox 7,4kW.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των plug-in υβριδικών εκδόσεων, όπως ισχύει για την πλειονότητα των εκπροσώπων του είδους, το Q8 διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης (Auto, Hold και Charge) μέσω των οποίων καθορίζεται η συμμετοχή κινητήρα, ηλεκτρικού μοτέρ στη διαδικασία κίνησης καθώς και η αξιοποίηση της ενέργειας ή ο βαθμός επαναφόρτισης της μπαταρίας μέσω του συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Σύμφωνα με τις συστάσεις οι εκδόσεις Q8 TFSI e θα είναι διαθέσιμες στην σπορ ύφους εξοπλιστική έκδοση S line η οποία περιλαμβάνει τροχούς 21 ιντσών, κόκκινες δαγκάνες για τα δισκόφρενα και φωτιστικά σώματα Matrix LED ενώ στο εσωτερικό οι αγοραστές τους θα έχουν στη διάθεσή τους σπορ καθίσματα πεντάλ αλουμινίου και μια οθόνη αφής 10,1 ιντσών για το σύστημα infotainment.
Tην εικόνα συμπληρώνει το ψηφιακό cockpit της Audi των 12,3 ιντσών και φυσικά μια εκτεταμένη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενεργό cruise control, head up display και ενεργή αερανάρτηση. Στο μέλλον θα υπάρξει και μια ακόμα πιο πολυτελής έκδοση με τα διακριτικά Vorsprung η οποία θα προσθέσει εξοπλιστικά στοιχεία όπως τα καθίσματα με λειτουργία μασάζ ή το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις