Κοροναϊός : Η καμπάνια που διχάζει – Ηλικιωμένη σηκώνει το μεσαίο δάχτυλο στους αρνητές
«Το ανυψωμένο δάχτυλο είναι για όλους εκείνους που δεν ακολουθούν τους κανόνες και δεν φορούν μάσκα» γράφει η σχετική λεζάντα της φωτογραφίας
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- Ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά την επίθεση στο Καζάν υπόσχεται ο Πούτιν
- «Είσαι ενδοτικός», «Μην είσαι κατά συρροή δειλός»: Συνεχίζεται ο πόλεμος Νετανιάχου και Γκαντζ
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
Η τουριστική Αρχή του Βερολίνου λάνσαρε μια διαφημιστική καμπάνια κατά την οποία μια ηλικιωμένη κυρία δείχνει το μεσαίο δάχτυλο σε όσους αρνούνται να φορέσουν μάσκα, προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις.
«Το ανυψωμένο δάχτυλο είναι για όλους εκείνους που δεν ακολουθούν τους κανόνες και δεν φορούν μάσκα» γράφει η σχετική λεζάντα της φωτογραφίας.
Σύμφωνα με το BBC, η Visit Berlin δήλωσε ότι η εκστρατεία επέλεξε την συγκεκριμένη γυναίκα προκειμένου να αναδείξει τη σημασία για την προστασία των ηλικιωμένων. Ωστόσο η καμπάνια έχει προκαλέσει αρνητικά σχόλια, με ορισμένους στη Γερμανία να τη χαρακτηρίζουν προσβλητική.
The visit Berlin poster has everything. Grandma brags about obeying the rules, which makes me wonder what other rules she obeyed when she was 17 or so. And of course she's wearing the least effective mask of them all. Bravo! pic.twitter.com/RZi9tvugYP
— AG (@AlgoSlayer) October 15, 2020
Η διαφήμιση και οι αντιδράσεις
Η διαφήμιση «Ακούμε τους κανόνες για τον κοροναϊό», που κυκλοφόρησε από τη Γερουσία του Βερολίνου, αρχικά εμφανίστηκε την Τρίτη σε μια τοπική εφημερίδα, αλλά γρήγορα κυκλοφόρησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Κριστιάν Τάνζλερ, εκπρόσωπος της Visit Berlin, είπε πως το μήνυμα εντάσσεται στο πλαίσιο μεγαλύτερης καμπάνιας που στόχο έχει να ευαισθητοποιήσει. «Οι περισσότεροι πολίτες αλλά και τουρίστες ακολουθούν τους κανόνες που ορίζει η Πολιτεία, άλλοι όμως όχι. Οι άνθρωποι αυτοί ρισκάρουν τις ζωές των μεγαλύτερων ηλικιακά αλλά και αυτών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες» σημείωσε ο ίδιος.
Ωστόσο, η ιδέα έχει και επικριτές. Ο Λόρενζ Μαρόλντ, διευθυντής σύνταξης στην εφημερίδα, Der Tagesspiegel, έσπευσε να τονίσει: «Νομίζω ότι η καμπάνια θα έχει τα αντίστροφα αποτελέσματα και πως δεν θα κάνει καλό στη φήμη του Βερολίνου».
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, μερικοί έχουν, επίσης, μπερδευτεί καθώς το κείμενο λέει «δείκτης», ενώ η γυναίκα σηκώνει το μεσαίο δάχτυλό της. Το Visit Berlin, από την πλευρά του λέει ότι η αντίφαση είναι σκόπιμη.
Την ίδια στιγμή, άλλοι επεσήμαναν πως ορισμένοι δεν μπορούν να φορούν μάσκες για λόγους υγείας. «Η ομάδα – στόχος μας ήταν οι άνθρωποι που δεν σέβονται την ζωή των άλλων» αναφέρει ο Τάνζλερ. «Εάν ορισμένοι άνθρωποι αισθάνονται πως δέχονται προσωπική επίθεση επειδή δεν είναι σε θέση να φορέσουν μάσκα, δεν ήταν αυτός ο στόχος μας. Ζητώ συγνώμη γι’ αυτό».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις