Lotus Evija: Γράφοντας γύρους στο Goodwood
Η Lotus δίνει μια ακόμα σειρά εικόνων από την ηλεκτροκίνητη Evija, αυτή την φορά από το Goοdwood όπου το νέο hypercar έγραψε γύρους στο πλαίσιο του Speedweek με συνοδεία κλασικών -πλέον- μονοθεσίων της Lotus από την F1.
Η Lotus μετρά αντίστροφα για την επίσημη πρεμιέρα της Evija που θα πραγματοποιηθεί προς το τέλος της χρονιάς φροντίζοντας να διασκεδάσει την αναμονή με νέα στιγμιότυπα, αυτήν την φορά από το Goodwood όπου το ηλεκτρικό hypercar βρέθηκε στο πλαίσιο της εβδομάδας ταχύτητας.
Για την νέα της εμφάνιση η Lotus επέλεξε να περιβάλλει την Evija με τα μαύρα και χρυσά χρώματα του μονοθεσίου του Mario Andretti, Lotus 79 που συμμετείχε στην F1 το 1978. Το νικηφόρο μονοθέσιο της Lotus έδωσε επίσης το παρών στην εκδήλωση όπως και η εμβληματική Lotus 49 του Graham Hill, η Lotus 72 του Emerson Fittipaldi και η Lotus 18 του Sir Stirling Moss.
Πλην των εμφανίσεων του ηλεκτρικού hypercar η Lotus έχει φροντίσει να δημοσιοποιήσει ορισμένα στοιχεία για τις καταιγιστικές επιδόσεις της Evija η οποία θα κατασκευαστεί σε 130 αντίτυπα τα οποία αναμένεται να προσεγγίζουν την τιμή των 1,9 εκ. ευρώ.
Σύμφωνα με αυτά, η Evija θα προσφέρει πέντε προγράμματα οδήγησης κάθε ένα από τα οποία θα προσφέρει και διαφορετικό επίπεδο ισχύος αν και τα τελικά μεγέθη απέχουν παρασσάγες από τη συνήθη διαμόρφωση Eco, Power και Normal των «καθημερινών» ηλεκτροκίνητων.
Έτσι, το πρώτο πρόγραμμα Range το οποίο υπόσχεται την μεγιστοποίηση της διαθέσιμης αυτονομίας, περιορίζει την ισχύ σε 1.000 ίππους και 800 Nm ροπής. Το δεύτερο πρόγραμμα City υπόσχεται τα ίδια επίπεδα ισχύος ωστόσο παράλληλα μεγιστοποιεί την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, στοιχείο που καθιστά τη συγκεκριμένη λειτουργία ιδανική σε αστικό περιβάλλον. Τα δύο παραπάνω προγράμματα απεμπλέκουν από τη διαδικασία τoυς μπροστινούς κινητήρες, υποσχόμενα μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Το επόμενο πρόγραμμα οδήγησης Tour υπόσχεται ισχύ 1.400 ίππων και 1.700 Nm ροπής εμπλέκοντας φυσικά και τον μπροστινό κινητήρα ενώ ενεργοποιείται και το σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο εγγυάται αλλαγές κατεύθυνσης με υψηλότερες ταχύτητες.
Το Tour διαδέχονται τα προγράμματα Sport και Track τα οποία απελευθερώνουν ισχύ 1.700 και 2.000 ίππων αντίστοιχα. Το δεύτερο αυξάνει την παρεμβατικότητα του συστήματος διαχείρισης ροπής ενώ ενεργοποιεί το DRS το οποίο μιμείται τα μονοθέσια της F1.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα γνωστά στοιχεία, η Evija η οποία βασίζεται σε monocoque ανθρακονημάτινο πλάισιο υπόσχεται 0-100 σε χρόνο μικρότερο των τριών δευτερολέπτων και μέγιστη ταχύτητα που θα υπερβαίνει τα 320 χλμ.
Αναφορικά με τις ηλεκτρικές διατυπώσεις, τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνουν να τροφοδοτεί μπαταρία 70 kWh η οποία υπόσχεται αυτοαυτονομία 400 χλμ. και επαναφόρτιση σε υπερταχυφορτιστές καθώς εφοδιάζεται με κύκλωμα 800 Volt.
- Λίβανος: Τουλάχιστον 12 νεκροί και 50 τραυματίες από ισραηλινούς βομβαρδισμούς
- Γερμανία: Ο Πιστόριους δεν θα διεκδικήσει το χρίσμα του υποψήφιου καγκελάριου – Προτείνει Σολτς
- Κιμ Γιονγκ Ουν: Προειδοποιεί για κίνδυνο πυρηνικού πολέμου
- Ουκρανία: Παρίσι και Λονδίνο υπόσχονται να μην αφήσουν τον Πούτιν να «πετύχει τους σκοπούς του»
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Μια αλλαγή που ανατρέπει το σκηνικό
- Η βαθμολογία στον όμιλο της Εθνικής μετά την ήττα στο Λονδίνο