Renault Megane eVision: Το ηλεκτρικό μέλλον
H γαλλική φίρμα προϊδεάζει για το μέλλον του Megane, αποκαλύπτοντας ένα ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο μοντέλο με SUV αισθητική.
Η Renault αποκάλυψε ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο από το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα προκύψει μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής με ορίζοντα το 2021.
Αισθητικά το Megane eVision αντλεί τις επιρροές του από το γοητευτικό πρωτότυπο Morphoz που παρουσιάστηκε πέρυσι τον Μάρτιο, ωστόσο ακόμα σημαντικότερος από την σχεδίασή του, είναι ο συνδυασμός της ονομασίας Megane με αμιγώς ηλεκτροκίνητη τεχνολογία και ένα crossover αμάξωμα που προδιαγράφει ένα διαφορετικό μέλλον για το Megane.
To hatchback μοντέλο αποτελεί σταθερά ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Renault για πάνω από μια 25ετία, ωστόσο με δεδομένη την SUV φρενίτιδα αλλά και το παρόν concept car, το μέλλον προοιωνίζεται πιο περιπετειώδες για το Megane.
Ενδεικτική είναι η δήλωση του επικεφαλής της Renault Luca de Meo ο οποίος αποκαλεί το eVision, επανεφεύρεση του κλασικού hatchback.
«Οδηγούμε το επί 25ετία best-seller μας στο μέλλον. Το Megane eVision επανεφευρίσκει το Megane και η Renault επανεφευρίσκει τη Renault. Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Έπεται μια νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων που θα βρίθουν καινοτομιών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Παρά την πιο επιβλητική εμφάνιση λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος και των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που παραπέμπουν σε SUV το eVision έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις από το Megane πλην φυσικά του ύψους. Αναλυτικότερα οι διαστάσεις του συνοψίζονται σε 4,21 μέτρα μήκος, 1,8 μ. πλάτος και μεταξόνιο 2,7 μέτρων δηλαδή είναι σχεδόν ανάλογες του Captur.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το eVision βασίζεται στην αρχιτεκτονική CMF-EV η οποία εξελίχθηκε στο πλαίσιο της συμμαχίας Renault-Nissan η οποία έχει σχεδιαστεί εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση. Η νέα πλατφόρμα φιλοξενεί μια εξαιρετικά compact μπαταρία ιόντων λιθίου 60 KWh καθώς και έναν περιορισμένων διαστάσεων ηλεκτρικό μοτέρ.
Ο ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται ισχύ 217 ίππων και 300 Nm ροπής και κινεί τον μπροστινό άξονα. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί, σύμφωνα με τις συστάσεις, χρόνο μικρότερο των οκτώ δευτερολέπτων.
Αναφορικά με το κρίσιμο μέγεθος της αυτονομίας αν και η Renault δεν αποκαλύπτει επί του παρόντος στοιχεία, περιγράφει την έκδοση παραγωγής του Megane eVision ως ενός αυτοκινήτου που θα μπορεί να διανύσει μια απόσταση από τα περίχωρα του Παρισιού ως τη Λυόν με μία μόνο φόρτιση κάτι που σε απόλυτα μεγέθη μεταφράζεται σε αυτονομία 445 χλμ.
Με δεδομένο το χρονοδιάγραμμα άφιξης της έκδοσης παραγωγής το 2021, δεδομένα θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες πολύ σύντομα.
- Τρινκιέρι: «Είχαμε μεγάλα plays και μπορέσαμε να πάρουμε τη νίκη»
- Μηνύματα στον Μητσοτάκη για ελληνοτουρκικά, ελίτ και λαϊκή δεξιά έστειλε ο Καραμανλής
- Ο Kendrick Lamar έκανε πάλι το θαύμα του: κυκλοφόρησε το άλμπουμ-έκπληξη «GNX»
- Ρωσία: Γιατί «έσκισε» το κύριο ψυχροπολεμικό δόγμα χτυπώντας με Oreshnik
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ