Καραμανλής στο MEGA : Ένας πομποδέκτης για όλους τους αυτοκινητόδρομους από τις 4 Νοεμβρίου
Όπως τόνισε ο κ. Καραμανλής από τις 4 Νοεμβρίου οι οδηγοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν ένα πομποδέκτη για όλους τους αυτοκινητόδρομους σε όλη τη χώρα, χωρίς να χρειαστεί να κάνουν κάτι
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής μίλησε στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο».
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι τα τελευταία 11 χρόνια δεν είχε γίνει καμία αγορά λεωφορείου και πάνω από μια δεκαετία δεν είχε γίνει καμία πρόσληψη στη ΣΤΑΣΥ.
«Έχουμε στο δρόμο 1000 λεωφορεία και τρόλεϊ αλλά δεν φτάνει. Έχουμε πολύ γερασμένο στόλο. Κάναμε σύμβαση με τα ΚΤΕΛ και έχουν έρθει 0 λεωφορεία και θα φτάσουμε σύντομα τα 200. Εφαρμόζουμε και το θεσμό της εκμίσθωσης. Το σύνολο των λεωφορείων που θα έρθουν θα είναι πάνω από 500» ανέφερε ο υπουργός.
Όσον αφορά το συνωστισμό στα λεωφορεία ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής. «Η εικόνα που έχουμε από τον ΟΑΣΑ στο χρόνο αιχμής μεταξύ 7:00 – 10:00 έχουμε πληρότητα στο στο 90% των λεωφορείων κάτω του 65%. Βεβαίως υπάρχουν γραμμές που είναι επιβαρυμένες αλλά αυτές είναι περιορισμένες και εκεί κάνουμε προσπάθεια να τονώσουμε τις γραμμές αυτές με τα λεωφορεία που απελευθερώνονται από τα ΚΤΕΛ».
Όπως τόνισε ο κ. Καραμανλής από τις 4 Νοεμβρίου οι οδηγοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν ένα πομποδέκτη για όλους τους αυτοκινητόδρομους σε όλη τη χώρα, χωρίς να χρειαστεί να κάνουν κάτι.
«Θα χρησιμοποιούμε ένα πομποδέκτη για όλες τις μετακινήσεις μας και με αυτόν τον τρόπο ενθαρρύνουμε τους οδηγούς να προμηθευτούν τον πομποδέκτη για να αποφύγουμε τις μεγάλες ουρές στα διόδια» ανέφερε ο υπουργός.
- Πέθανε ο ποιητής και ομότιμος καθήγητης του Πανεπιστημίου Πατρών Σωκράτης Σκαρτσής
- ΗΠΑ: Το παράδοξο με την επικήρυξή του αλ Γκολάνι από τους Αμερικανούς – Οι σφαγές αμάχων του τρομοκράτη
- ΠΑΣΟΚ: Γιατί πανηγυρίζει η κυβέρνηση για τα πρόστιμα στις πολυεθνικές;
- Ειδήσεις από την Γάζα: Πώς η Meta περιόρισε τα μέσα από τα παλαιστινιακά εδάφη
- Πρώην Αμερικανός διπλωμάτης: Προσοχή, πτώση του Άσαντ δεν σημαίνει νίκη του Ζελέσνκι στην Ουκρανία
- Τελικά, αλλάζει η Γιουνάιτεντ με τον Ρούμπεν Αμορίμ;