Ακτινογραφώντας… την υβριδική McLaren
Μια διαρροή ρίχνει περισσότερο φως στο μοντέλο που θα αντικαταστήσει την 570S και θα αναλάβει το ρόλο του προλόγου στη νέα, υβριδική εποχή της McLaren.
- Βροχή καταγγελιών για μη καταβολή δώρου Χριστουγέννων - Τι λέει η ΠΟΕΕΤ
- «Λουκέτο» σε βαριά παραβατικό ιδιωτικό σχολείο βάζει το ΥΠΑΙΘ, μετά από καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ και γονέων
- Σύσταση καθηγητή του Χάρβαρντ σε Κίεβο: Σταματήστε τις δολοφονίες, δεν σας συμφέρουν
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ανυπομονώ να ξεκινήσω την αποστολή μου ως πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα
H βρετανική φίρμα έχει ήδη δώσει τα πρώτα δείγματα γραφής του πρώτου της υβριδικού sportscar, επιβεβαιώνοντας την παραγωγή του από το 2021.
Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που η McLaren αξιοποιεί υβριδική τεχνολογία με δεδομένη την παρουσία της P1 στην γκάμα της ήδη από το 2013, το νέο μοντέλο που θα τοποθετηθεί ανάμεσα στην GT και στην 720 S θα οδηγήσει στην ευρεία χρήση της υβριδικής τεχνολογίας σε όλο το εύρος της γκάμας του Woking που συνήθως, πλην εκκεντρικών εξαιρέσεων όπως η P1 και η Speedtail, αξιοποιεί παραλλαγές του V8 κινητήρα.
Και αυτή η εποχή θα λάβει πολύ σύντομα τέλος δίνοντας θέση στην υβριδική εποχή των Βρετανών η οποία ξεκινά από ένα, ανώνυμο ακόμα, sportscar το οποίο επί του παρόντος, δίνει ένα ακόμα δείγμα γραφής χάρη σε μια διαρροή που προέκυψε από το γραφείο ευρεσιτεχνιών.
Σύμφωνα με τα σκίτσα που είδαν το φως της δημοσιότητας η υβριδική McLaren ακολουθεί μια εξελικτική κατεύθυνση σε σχέση με τα συνήθη σχεδιαστικά πρότυπα της φίρμας υιοθετώντας ωστόσο τα φωτιστικά σώματα της Speedtail, μια γρίλια που παραπέμπει στη Senna και θηριώδεις απολήξεις για την εξάτμιση οι οποίες μιμούνται αυτές της 720S.
Ανεξαρτήτως επιρροών τα σκίτσα δείχνουν να συμπίπτουν πλήρως με τις οι επίσημες εικόνες του καμουφλαρισμένου μοντέλου τις οποίες έχει δώσει στη δημοσιότητα η McLaren ενώ όπως έχει επίσης γνωστοποιήσει η βρετανική φίρμα στην αθέατη πλευρά του θα βρεθεί ένα νέο ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο.
Το πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την υβριδική τεχνολογία, δηλαδή να φιλοξενεί ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες εκτός από κινητήρα εσωτερικής καύσης, αναμένεται στη συνέχεια να αξιοποιηθεί σταδιακά και από τα υπόλοιπα μοντέλα της McLaren που στην πλειονότητα τους βασίζονται στην πλατφόρμα MonoCell η οποία έκανε πρεμιέρα το 2011 μαζί με την MP4 12-C.
Αν και επί του παρόντος δεν υπάρχουν στοιχεία για την ταυτότητα του υβριδικού συνόλου που θα ανοίξει την αυλαία για την νέα εποχή της McLaren, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι, σε αντίθεση με το V8 παρόν, επίκεντρο του συνόλου θα αποτελέσει ένας νέο turbo κινητήρας V6 o οποίος θα συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ. Σε αντιδιαστολή με ό,τι συνέβαινε με την P1, η νέα υβριδική McLaren θα επιτρέπει την κίνηση με την χρήση αποκλειστικά ηλεκτρικής ενέργειας των μπαταριών της για μερικά χιλιόμετρα.
Σε ό,τι αφορά τα μετέπειτα σχέδια των Βρετανών, αξίζει να σημειωθεί ότι έχουν ανακοινώσει το λανσάρισμα 18 υβριδικών μοντέλων έως το 2025. Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς σχεδόν όλα θα βασιστούν στην τεχνολογία που θα εισαγάγει σύντομα η νέα υβριδική McLaren και η οποία θα κρίνει το μέλλον της φίρμας από προϊοντικής πλευράς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις