Αυστραλοί παρωδούν αφίσες ταινιών στιγματίζοντας τα πλαστικά παιχνίδια
Πέρυσι, οι Alex Wadelton και Tom Whitty εγκαινίασαν το πρότζεκτ «Future Landfill (Μελλοντική Χωματερή)» για να αντιδράσουν στην πολιτική των αλυσίδων σουπερμάρκετ της Αυστραλίας,
Πέρυσι, οι Alex Wadelton και Tom Whitty εγκαινίασαν το πρότζεκτ «Future Landfill (Μελλοντική Χωματερή)» για να αντιδράσουν στην πολιτική των αλυσίδων σουπερμάρκετ της Αυστραλίας, για την ακρίβεια της Woolworths και της Coles, να χρησιμοποιούν πλαστικά παιχνιδάκια ως δέλεαρ για να πωλούν προϊόντα τους. Βλέποντας ότι η Woolworths επανήλθε με καινούργια προώθηση πλαστικών, το δίδυμο των δημιουργών αποφάσισε να ανασκουμπωθεί.
Here's co-creator of Future Landfill Alex Wadelton on The Project last night. If you haven't already, please sign the…
Δημοσιεύτηκε από Future Landfill στιςΠαρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020
Για να αναδείξουν τις μακρόχρονες επιπτώσεις αυτών των βραχυπρόθεσμων προωθήσεων προϊόντων, οι Alex Wadelton και Tom Whitty πήραν κλασικές αφίσες ταινιών και της «επανερμήνευσαν», βάζοντας αυτά τα πλαστικά παιχνιδάκια στη θέση των βασικών χαρακτήρων:
Η «Finding Nemo (Ψάχνοντας τον Νέμο)» έγινε «Chocking Nemo (Πνίγοντας τον Νέμο)». Η «Toy Story (Η Ιστορία των Παιχνιδιών)» μετονομάστηκε σε «Destroy Story (Ιστορία των Καταστροφών)». Σε μία από τις αφίσες αναγράφεται, σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, «Μια ερωτική ιστορία με οικονομικό κέρδος. Και περιβαλλοντικό μπελά», παίζοντας με τις λέξεις «gain» και «pain». Σε άλλη, αναγράφεται «Ψάχνοντας μια φιλική στο περιβάλλον προώθηση προϊόντων; Συνεχίστε την αναζήτηση!». Στην τρίτη αφίσα, η φράση «Οι πάγοι στους Πόλους λιώνουν. Everything is f***ed!»
Δημοσιεύτηκε από Future Landfill στιςΠέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020
Δημοσιεύτηκε από Future Landfill στιςΠέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020
Δημοσιεύτηκε από Future Landfill στιςΠέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020
Δημοσιεύτηκε από Future Landfill στιςΠέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020
Το εγχείρημα θέλει να επισκεφθούν οι Αυστραλοί τον ιστότοπο futurelandfill.org και να προσθέσουν το όνομά τους στη λίστα υπογραφών την οποία ξεκίνησε η σταρ του YouTube, Natalie Tran, ζητώντας από τη Woolworths να βάλει τελεία στις καμπάνιες προώθησης προϊόντων της με ooshies. Και να δεσμευθεί για ανακύκλωση των φτηνών παιχνιδιών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις