Νέος γαλλικός φόρος βάζει στο στόχαστρο τα βαρύτερα SUV
To γαλλικό υπουργείο περιβάλλοντος ανακοίνωσε την επιβολή ενός νέου φόρου ο οποίος θα υπολογίζεται με βάση το βάρος των αυτοκινήτων με στόχο να ωθήσει τους κατασκευαστές να μειώσουν περαιτέρω τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των αυτοκινήτων τους.
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Η γαλλική κυβέρνηση δρομολογεί ένα νέο φόρο με περιβαλλοντικό σκεπτικό ο οποίος θα επιβάλλεται στα οχήματα που ξεπερνούν το βάρος των 1.800 κιλών.
«Ο νέος φόρος που σχεδιάζουμε απευθύνει ένα ηχηρό όσο και απαραίτητο μήνυμα για τον υψηλότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο των βαρύτερων οχημάτων. Όσο βαρύτερα είναι τα αυτοκίνητα τόσο αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων», έγραψε στο Twitter η γαλλίδα υπουργός περιβάλλοντος Barbara Pompili.
Σύμφωνα με πληροφορίες, για κάθε κιλό πέρα των 1.800 οι ιδιοκτήτες των βαρύτερων Ι.Χ. οχημάτων θα καλούνται να καταβάλλουν 10 ευρώ επιπλέον φόρου υπό το σκεπτικό ότι όσο βαρύτερο είναι ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης τόσο υψηλότερες είναι οι τιμές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Από το μέτρο θα εξαιρεθούν τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Εκτός από το περιβάλλον το μέτρο το οποίο θα εφαρμοστεί από το 2021 δείχνει να ευνοεί και τα γαλλικά SUV έναντι του γερμανικού ανταγωνισμού καθώς κατά κανόνα τα δημοφιλέστερα γαλλικά SUV έχουν χαμηλότερο βάρος από τα αντίστοιχης κατηγορίας και μεγέθους γερμανικά.
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από το νέο φόρο, τα αυτοκίνητα με τις υψηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα βαρύνονται στη Γαλλία με φόρους που φτάνουν έως και τα 20.000 ευρώ. Παρ΄όλα αυτά, στη Γαλλία παρατηρείται υστέρηση στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του WWF το οποίο αποδίδει αυτή την υστέρηση και στα SUV.
«Με το νέο φόρο θέλουμε να αποτρέψουμε τους καταναλωτές να αγοράζουν μεγάλα αυτοκίνητα με υψηλό βάρος και να ενθαρρύνουμε την αυτοκινητοβιομηχανία να λάβει υπόψη συνολικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των αυτοκινήτων και να μην επικεντρώνεται αποκλειστικά στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα» φέρεται να σχολίασε σχετικά γάλλος αξιωματούχος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις