«Πολύ ωραία!»: Το Καζακστάν υιοθετεί τη φράση του Μπόρατ σε μια νέα τουριστική εκστρατεία
Ένας αξιωματούχος είπε ότι η φράση, που διαδόθηκε από τον χαρακτήρα του Sacha Baron Cohen, συνοψίζει το τεράστιο τουριστικό δυναμικό του έθνους με «σύντομο, αξέχαστο τρόπο»
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Το Καζακστάν, η πατρίδα του φανταστικού Μπόρατ, έχει υιοθετήσει τη λαμπρή, φράση του μουστακαλή χαρακτήρα -«Πολύ ωραία!»- για μια νέα τουριστική εκστρατεία.
Στο πρόσφατα κυκλοφορημένο φιλμ, το Borat Subbornent Moviefilm, ο φανταστικός δημοσιογράφος απεικονίζει την πατρίδα του ως μισογυνιστική, ομοφοβική και αντισημιτική – όπως κάνει στο πρωτότυπο, Borat: Πολιτιστικά μαθήματα της Αμερικής για να ωφελήσετε το λαμπρό έθνος του Καζακστάν.
Πώς έγινε η φράση σλόγκαν ;
Στην πρώτη επανάληψη, ο Μπόρατ, τον οποίο έπαιξε ο Sacha Baron Cohen, ανησυχούσε ότι θα εκτελεστεί αν η ταινία δεν είχε επιτυχία.
Η πρώτη εκδοχή του φιλμ ξεκινά με τον εθνικό ύμνο του Καζακστάν, που αρχίζει με την εξής πρόταση: «Καζακστάν η σπουδαιότερη χώρα στον κόσμο, όλες οι άλλες χώρες κυβερνιούνται από κοριτσάκια». (Ο πραγματικός ύμνος ξεκινά: «Ουρανέ χρυσού ήλιου, στέπα χρυσού σπόρου»).
Παρά αυτές τις λιγότερο κολακευτικές απεικονίσεις, ο Kairat Sadvakassov, αναπληρωτής πρόεδρος του Kazakh Tourism, δήλωσε σε μια δήλωση στο Huffington Post ότι η υιοθέτηση της φράσης του Μπόρατ στην εκστρατεία «προσφέρει την τέλεια περιγραφή του τεράστιου τουρισμού του Καζακστάν με σύντομο, αξέχαστο τρόπο».
«Η φύση του Καζακστάν είναι πολλή ωραία. Το φαγητό του είναι πολύ ωραίο και οι άνθρωποί του, παρά τα αστεία του Μπόρατ, είναι μερικοί από τους καλύτερους στον κόσμο. Θα θέλαμε όλοι να έρθουν και να ζήσουν την εμπειρία στο Καζακστάν για τον εαυτό τους, επισκέπτοντας τη χώρα μας από το 2021 και μετά, έτσι ώστε να δουν ότι η πατρίδα του Μπόρατ είναι πιο όμορφη από ό,τι μπορεί να έχουν ακούσει», είπε.
Οι διαφημίσεις δείχνουν τους τουρίστες να κάνουν πεζοπορία με ένα ραβδί selfie, να πίνουν γάλα αλόγων, να θαυμάζουν την αρχιτεκτονική και να ποζάρουν για μια φωτογραφία με Καζακούς με παραδοσιακή ενδυμασία.
After initially banning «Borat» in 2006, Kazakhstan has now embraced one of the film’s catchphrases as a way to promote the country to tourists.
Δημοσιεύτηκε από Insider Life στις Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020
Η ιδέα για την τουριστική εκστρατεία προήλθε από τον Αμερικανό Dennis Keen. Ζει τώρα στο Αλμάτι, όπου πραγματοποιεί περιηγήσεις με τα πόδια, ανέφεραν οι New York Times.
Με πολύ χρόνο στα χέρια του εξαιτίας της πανδημίας του κοραναϊού, αυτός και ένας φίλος του έδωσαν την ιδέα στο τουριστικό συμβούλιο του Καζακστάν και «αμέσως» έκανε τέσσερις διαφημίσεις 12 δευτερολέπτων, σύμφωνα με το theguardian.com.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις