Ares Design S1 Project Spyder: Ανοιχτή πρόσκληση
Μετά το γοητευτικό Ares S1 Project, η εταιρεία του πρώην CEO της Lotus αποκαλύπτει μια ανοιχτή έκδοση με μπόλικες δόσεις εκζήτησης και ρετροφουτουρισμού
Η ιταλική φίρμα που μεταξύ άλλων υπήρξε υπεύθυνη για την αναβίωση της De Tomaso Pantera, αποκαλύπτει μια ανοιχτή εκδοχή του supercar S1 με ομολογουμένως θεαματικά αποτελέσματα.
Όπως και το Ares S1 Project το οποίο αποτέλεσε το αυτοκίνητο με το οποίο συστήθηκε η ιταλική φίρμα, η έκδοση Barchetta θα περιοριστεί σε μόλις 24 μονάδες παραγωγής, προτάσσοντας μια ιδιαίτερα εξεζητημένη αντίληψη στο σύνολο των προδιαγραφών της.
Πριν υπεισέλθουμε σε αυτές θα άξιζε να σημειωθεί ότι παρόλο που η Ares δεν έχει δώσει τιμή εκκίνησης άφησε να εννοηθεί ότι η Spyder θα ξεκινά από τα 650.000 ευρώ, δηλαδή περίπου 150.000 επιπλέον σε σχέση με την coupe έκδοση.
Για το διόλου ευκαταφρόνητο αυτό τίμημα, οι 24 ιδιοκτήτες της θα έχουν στη διάθεσή τους ένα αυτοκίνητο χωρίς οροφή μιας και η Ares Design προτίμησε να την αφαιρέσει εντελώς μαζί με το παρμπρίζ, μετατρέποντας το S1 σε speedster που παρ΄όλα αυτά διατηρεί ανέπαφα στην πλειονότητά τους τα υπόλοιπα στοιχεία της σχεδίασής του.
Ωστόσο, προκειμένου να διαφυλάξουν ένα μέρος της άνεσης των επιβατών, οι σχεδιαστές δημιούργησαν στο μπροστινό τμήμα δύο ανεμοθώρακες που συνδυαστικά και με τα βαθιά τοποθετημένα καθίσματα υπόσχονται να διοχετεύουν την ροή αέρα πάνω από τον θάλαμο με κατεύθυνση τις εισαγωγές αέρα στο πίσω τμήμα.
Το εσωτερικό ακολουθεί μια πολυτελή λογική όντας επενδεδυμένο με δέρμα Nappa/Alcantara και ρομβοειδή μοτίβα ενώ παρά την ρετρό αισθητική ενός speedster διαθέτει την απαραίτητη ψηφιακή τεχνολογία που μεταφράζεται στην παρουσία ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων, ένα ομολογουμένως λεπτεπίλεπτο infotainment στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, συν μια επιπλέον οθόνη μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού η οποία εμφανίζει ενδείξεις όπως η ταχύτητα αλλά και στοιχεία από το σύστημα πλοήγησης.
Όπως και η coupe έκδοση, το S1 Project Spyder βασίζεται στις τεχνολογικές διατυπώσεις της Corvette από όπου δανείζεται το πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη. Στην αθέατη πλευρά του παρεπιδημεί ο ατμοσφαιρικός V8 των 6,2 λίτρων που εφοδιάζει και αμερικανικό muscle car και ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 715 ίππους.
Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, συνδυασμός ο οποίος σύμφωνα με την Ares εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα όπως ακριβώς ισχύει και για την coupe έκδοση.
Τις προδιαγραφές του συνόλου συμπληρώνει η παρουσία ανάρτησης με διπλά ψαλίδια με βραχίονες από σφυρήλατο χάλυβα και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το σύνολο των εξωτερικών επιφανειών του Ares S1 κατασκευάζεται από ανθρακόνημα.
- Αμαλιάδα: Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ
- Νέα Αριστερά για ναυάγιο με μετανάστες στη Ρόδο: Το δόγμα της αποτροπής και των push-backs δολοφονεί
- Πανσερραϊκός – Παναιτωλικός 0-0: Όλα μηδέν στις Σέρρες
- Παναθηναϊκός: Η 11άδα κόντρα στην Athens Kallithea (pic)
- Ορέσνικ εναντίον δυτικής άμυνας: Ποιός θα υπερισχύσει;
- Συρία: Συνεχίζει τις συναντήσεις ο αλ Τζουλάνι – Ραντεβού με αντιπροσωπεία των Δρούζων