H BMW Σειράς 3 καθ’ οδόν προς… την πρίζα
Η βαυαρική φίρμα θα προσθέσει στις επιλογές της 3άρας μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία δεν θα διαφέρει αισθητικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας με βάση το ίδιο σκεπτικό που ακολουθήθηκε στην iX3. Η τελευταία θα «δανείσει» στην νέα έκδοση και το ηλεκτρικό σύνολο.
- Κόντρες και ειρωνίες στη Βουλή: «Αραιώσατε εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ…»
- Τον ειδοποίησαν από το νοσοκομείο ότι έχει καρκίνο έναν χρόνο μετά από επέμβαση ρουτίνας
- Η Google πιέζεται να πουλήσει το Chrome, η OpenAI αναπτύσσει δικό της browser
- Νέο σχέδιο συμφωνίας για την κλιματική βοήθεια – Η Ευρώπη αντιδρά για το κόστος
Φωτογραφίες: Automedia
Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της Σειράς 3 εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, εν όψει της πρεμιέρας της η οποία αναμένεται από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.
Αν και δεν πρόκειται για την πρώτη φορά που η αμιγώς ηλεκτρική 3άρα κάνει αισθητή την παρουσία της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, η επανεμφάνισή της προσφέρει λίγα περισσότερα στοιχεία για τα χαρακτηριστικά της δεδομένου και του ελαφρύτερου καμουφλάζ.
Όπως είναι προφανές οι διαφορές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις της 3άρας θα περιοριστούν στις απολύτως απαραίτητες με την ηλεκτροκίνητη εκδοχή να διαθέτει ένα πιο αεροδυναμικά σχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα και, υπό το ίδιο σκεπτικό, αναθεωρημένο πίσω τμήμα από το οποίο λείπουν φυσικά οι απολήξεις της εξάτμισης.
Επίσης, για… όποιον δεν κατάλαβε το δοκιμαστικό πρωτότυπο διαθέτει πινακίδα που αναγράφει Electric test Vehicle διαλύοντας τις όποιες αμφιβολίες για την ταυτότητα της έκδοσης.
Στις διαφορές θα πρέπει να συμπεριληφθεί η κλειστή γρίλια η οποία αποτελεί σήμα κατατεθέν των ηλεκτροκίνητων BMW και όχι μόνο, μιας και συμβάλλει στην καλύτερη αεροδυναμική και κατ΄επέκταση στην εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ μια προσεκτική παρατήρηση προδίδει τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα πίσω από τα οποία κρύβεται η «ανάγκη» για την τοποθέτηση των απαραίτητων συστοιχιών ιόντων λιθίου.
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, αναμένεται να μιμηθούν αυτά της iX3 καθώς τα δύο μοντέλα βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική και μοιράζονται την πλειονότητα των τεχνολογικών τους στοιχείων.
Υπενθυμίζεται λοιπόν ότι η iX3 εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου απόδοσης 80 kWh οι οποίες στην περίπτωση του μεσαίου SUV προσφέρουν αυτονομία 460 χλμ. και αναλαμβάνουν να τροφοδοτούν ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 286 ίππων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις