Νέα αρχή για το ελληνικό σήμα και βήματα προώθησης στο εξωτερικό
Συνεδρίασε η Διϋπουργική Επιτροπή για το Ελληνικό Σήμα
- Η Ουγγαρία δίνει άσυλο σε πρώην υφυπουργό της Πολωνίας - Σε βάρος του ισχύει ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης
- Ο Σεργκέι Λαβρόφ υπαινίχθηκε έναν από τους όρους λήξης του πολέμου με την Ουκρανία
- Η «οδυνηρή» χριστουγεννιάτικη φωτογραφία του πρίγκιπα Γουίλιαμ και της Κέιτ Μίντλετον
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
Διϋπουργική σύσκεψη μέσω τηλεδιάσκεψης για το Ελληνικό Σήμα πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 2 Νοεμβρίου με τη συμμετοχή του Αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Νίκου Παπαθανάση, του Υφυπουργού Εξωτερικών για την οικονομική διπλωματία και την εξωστρέφεια, κ. Κώστα Φραγκογιάννη και της Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, κ. Φωτεινής Αραμπατζή.
Στη σύσκεψη μετείχαν και οι Γενικοί Γραμματείς Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων & Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών, κ. Γρηγόρης Δημητριάδης και Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Πάνος Σταμπουλίδης καθώς και ο Πρόεδρος του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, κ. Σέρκο Χαρουτουνιάν.
Στην τηλεδιάσκεψη συζητήθηκε το πλαίσιο των ενεργειών για την δυναμική επανεκκίνηση του Ελληνικού Σήματος, το οποίο παρά την θεσμοθέτησή του το 2014 έμεινε «στα χαρτιά», με εργαλεία την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου, που το διέπει και κυρίως την χάραξη εθνικής στρατηγικής για την προώθηση και προβολή του Σήματος στην ελληνική και την διεθνή αγορά.
Σε δήλωσή της μετά την διϋπουργική σύσκεψη, η Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, κ. Φωτεινή Αραμπατζή τόνισε:
«Τα τρία συναρμόδια Υπουργεία συνεργαζόμαστε αρμονικά με στόχο την «αναγέννηση» του Ελληνικού Σήματος προκειμένου να αξιοποιήσουμε το rebranding, που έχει πετύχει η χώρα μας, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την αύξηση των εξαγωγών των προϊόντων του Αγροδιατροφικού Τομέα κατά 9,8% το πρώτο εξάμηνο του 2020, εν μέσω πανδημίας. Εργαζόμαστε με γνώμονα το Ελληνικό Σήμα να προωθηθεί δυναμικά ώστε να αποκτήσει ισχυρή ταυτότητα στη συνείδηση των καταναλωτών, ελκυστικότητα για τις επιχειρήσεις και εν τέλει προστιθέμενη αξία για τα ελληνικά προϊόντα, στόχο που αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις