Η Ευρωλίγκα δίνει wild card σε Μπάγερν και Βιλερμπάν
Την απόφαση να δώσει wild card σε Μπάγερν Μονάχου και Βιλερμπάν πήρε η Ευρωλίγκα στη σημερινή (10/11) τηλεδιάσκεψη.
Σημαντικές αποφάσεις πήρε η Ευρωλίγκα στη σημερινή (10/11) καθιερωμένη συνάντηση του Νοεμβρίου.
Συγκεκριμένα, η κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της Ευρώπης είναι έτοιμη να δώσει wild card σε Μπάγερν Μονάχου και Βιλερμπάν λόγω της αυξημένης δραστηριοποίησης που παρουσιάζουν Γερμανία και Γαλλία αντίστοιχα, ενώ παράλληλα έχει αποφασιστεί και η έναρξη συζητήσεων με την Άλμπα Βερολίνου για τον ίδιο ακριβώς σκοπό.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ευρωλίγκας:
«Τα μέλη του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Euroleague Commercial Assets συναντήθηκαν εξ αποστάσεως την Τρίτη 10 Νοεμβρίου για να πραγματοποιήσουν βασικές συζητήσεις για το μέλλον.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Euroleague Basketball (EB), Τζόρντι Μπερτομέου, ξεκίνησε τη συνάντηση παρέχοντας στους συλλόγους πληροφορίες σχετικά με την πρόοδο και τα επερχόμενα βήματα του στρατηγικού χάρτη πορείας που καθορίστηκε τον Δεκέμβριο του 2019, βάσει δύο διαφορετικών πυλώνων:
– Αύξηση της διείσδυσης σε στρατηγικές αγορές, συγκεκριμένα στη Γαλλία και στη Γερμανία, όπου τα επίπεδα ενδιαφέροντος και επιχειρήσεων έχουν δείξει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.
Συμπεριλαμβανομένης της ανάθεσης μίας wild card για δύο σεζόν (μέχρι τον Ιούνιο του 2021) στις Βιλερμπάν και Μπάγερν Μονάχου αντίστοιχα. Το συμβούλιο του ECA θα καθορίσει τους όρους και για τους δύο συλλόγους που θα εκχωρηθούν με μακροχρόνια άδεια έως τον Ιούνιο του 2021.
– Αύξηση της σταθερότητας της λίγκας μέσω της αύξησης του αριθμού των μακροχρόνιων αδειοδοτημένων συλλόγων. Οι σύλλογοι ανέλυσαν τις διάφορες εναλλακτικές λύσεις, τις προτεραιότητες και τα κριτήρια για την εκχώρηση τέτοιων αδειών, συμπεριλαμβανομένης της έναρξης συνομιλιών με την Άλμπα Βερολίνου σχετικά με μία ακόμη wild card για δύο σεζόν.
Η συνάντηση συνεχίστηκε με στελέχη της EuroLeague, παρέχοντας στους συλλόγους εικόνα για το έργο που πραγματοποιήθηκε τους τελευταίους μήνες, μαζί με την Deloitte’s Sports Business Group, μια πενταετή εμπορική στρατηγική που θέτει τους πρωταρχικούς στόχους της EuroLeague και των συλλόγων της για το μέλλον.
Οι ομάδες παρουσιάστηκαν επίσης με πρόσθετες στρατηγικές σε συγκεκριμένους κλάδους όπως επωνυμία, μετάβαση στην αγορά και ψηφιακή.
Στο πλαίσιο της ψηφιακής στρατηγικής, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ECA ενέκριναν τη δημιουργία μιας εταιρείας που θα οδηγήσει όλα τα τρέχοντα και μελλοντικά έργα καινοτομίας εντός του Πρωταθλήματος, θα τεθούν σε ισχύ αμέσως.
Τα μέλη εξέτασαν επίσης την πρόοδο στη βελτίωση της EuroLeague, εστιάζοντας στην τελευταία συνεργασία με την Ένωση Παικτών της EuroLeague με σκοπό την επίτευξη συμφωνίας».
- Καιρός: Τοπικές βροχές από σήμερα Πέμπτη 28 Νοεμβρίου, καταιγίδες, χιόνια και παγωνιά από την Παρασκευή
- Εργασία: Η Gen Z μετασχηματίζει την αγορά εργασίας – Το ελληνικό μοντέλο και πού «σκοντάφτει»
- «Έπρεπε να αφήσω τη φωνή μου να ακουστεί»: Η Αντζελίνα Τζολί ποζάρει και μιλάει για τη Μαρία
- «Mirai Ningen Sentakuki»: Πλυντήριο για ανθρώπους – Η ιδέα δημιουργίας της συσκευής
- Τελικά μας επηρεάζει η πανσέληνος;
- Σύνταξη: Οι τυχεροί σε ΙΚΑ, Δημόσιο, ΔΕΚΟ, τράπεζες