Η Toyota αυξάνει το μερίδιο αγοράς της χάρη στα υβριδικά μοντέλα
Με οδηγό τα υβριδικά μοντέλα και για το β’ εξάμηνο το νέο Yaris, η Toyota σημειώνει αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς της στην Ευρώπη.
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- Πόσο θα κοστίσει στην τσέπη των Ελλήνων αν ενεργοποιηθεί η «βόμβα» Τραμπ για 5% του ΑΕΠ σε αμυντικές δαπάνες
- Σε επιφυλακή η Ελλάδα μετά τη σοκαριστική επίθεση στο Μαγδεμβούργο – Τα μέτρα που λαμβάνει
- Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google – Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Η ιαπωνική φίρμα ενίσχυσε σημαντικά το μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη καθώς, όπως επεσήμανε ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της Toyota, Matt Harrison, οι αγοραστές στρέφονται προς τα υβριδικά μοντέλα ενώ, ταυτόχρονα, ο ανταγωνισμός πλήττεται από την κατάρρευση της αγοράς ενοικίασης.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ACEA, το μερίδιο αγοράς της Toyota στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Lexus, αυξήθηκε σε 5,9% τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2020, έναντι 5,1% την ίδια περίοδο του 2019.
«Τα υβριδικά είναι χωρίς αμφιβολία ένας από τους βασικότερους λόγους για αυτό. Είναι η σωστή επιλογή για τη δεδομένη συγκυρία. Είναι προσιτά και αποτελούν ξεκάθαρα το είδος κινητήριου συνόλου που προτιμούν οι αγοραστές, εγκαταλείποντας τις εκδόσεις και τα μοντέλα που εφοδιάζονται με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel», δήλωσε χαρακτηριστικά το στέλεχος της Toyota.
Ακριβώς λόγω αυτής της τάση, κατά τη διάρκεια του εννεαμήνου οι πωλήσεις της Toyota συρρικνώθηκαν κατά 18% όταν η ευρωπαϊκή αγορά εμφάνισε μείωση της τάξης του 29%.
Παράλληλα, όπως αποκάλυψε ο M. Harisson ο Οκτώβριος υπήρξε «θεαματικός μήνας» για τις πωλήσεις της Toyota στην Ευρώπη καθώς οι αγοραστές άρχισαν να παραλαμβάνουν το νέο Yaris. Το ίδιο ίσχυσε και για τον μήνα Σεπτέμβριο ο οποίος «αποτέλεσε μήνα ρεκόρ για τις πωλήσεις της Toyota, ανεξαρτήτως μοντέλου».
Σε ό,τι αφορά την «κατανομή» των πωλήσεων, σύμφωνα με τις συστάσεις, το κυρίως ενδιαφέρον σημειώθηκε για το νέο Yaris και ιδίως για την υβριδική έκδοση που αντιπροσωπεύει το 80% των πωλήσεων έναντι 50-55% που ίσχυε για την προηγούμενη γενιά του μοντέλου.
Επίσης όπως τόνισε ο Matt Harisson, η Toyota πλήττεται λιγότερο από την κατάρρευση της αγοράς ενοικίασης καθώς, όπως είπε «ως φίρμα δεν βασιζόμαστε πολύ στο συγκεκριμένο κανάλι, ρίχνοντας το βάρος στους ιδιώτες όπου η ανάκαμψη υπήρξε πολύ πιο στέρεη».
Σε ό,τι αφορά τις συνολικές εκτιμήσεις για την χρονιά, η Toyota εκτιμά ότι θα διαθέσει 1,1 εκ. αυτοκίνητα το 2020 έναντι 1,09 εκ. το 2019.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις