Το VW Group αυξάνει τις επενδύσεις σε ηλεκτρικά και αυτόνομη τεχνολογία
O γερμανικός όμιλος θα δαπανήσει 73 δισεκατομμύρια ευρώ δηλαδή πάνω από το ήμισυ του προϋπολογισμού της για την επόμενη πενταετία (150 δις), σε επενδύσεις που αφορούν την εξέλιξη ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας και συστημάτων αυτόνομης οδήγησης.
- «Λουκέτο» σε βαριά παραβατικό ιδιωτικό σχολείο βάζει το ΥΠΑΙΘ, μετά από καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ και γονέων
- Σύσταση καθηγητή του Χάρβαρντ σε Κίεβο: Σταματήστε τις δολοφονίες, δεν σας συμφέρουν
- Χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Σαιν-Τροπέ: Γιατί παίρνουν τις παραλίες τέτοιες ημέρες ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Αμάλ;
- Ο γιος της Πάμελα Άντερσον θέλει να καταρρίψει την άποψη της «ξανθιάς βόμβας» για τη μαμά του
Ο όμιλος VW ανακοίνωσε την αύξηση των επενδύσεων στις λεγόμενες νέες τεχνολογίες, σκοπεύοντας να αφιερώσει έως το 2025 73 δισεκατομμύρια ευρώ προκειμένου να εξελίξει ηλεκτροκίνητα οχήματα και συστήματα αυτόνομης οδήγησης, αυξάνοντας παράλληλα σημαντικά την παραγωγή των ηλεκτρικών της σε γερμανικό έδαφος.
Τα 73 δισεκατομμύρια αντιστοιχούν στο ήμισυ και πλέον των συνολικών δαπανών επενδύσεων που έχει προγραμματίσει ο όμιλος έως το 2025 ενώ συνιστούν μια εξαιρετικά σημαντική αύξηση της τάξης του 40% σε σχέση με το ποσό που είχε ανακοινώσει πέρυσι για ανάλογες επενδύσεις.
Η αύξηση των επενδύσεων συνδέεται με την πρόβλεψη για ήπια ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας μέσα στην επόμενη πενταετία και εγκρίθηκε ήδη από το εποπτικό συμβούλιο του γερμανικού ομίλου.
Σε ό,τι αφορά τους στόχους των επενδύσεων, 35 δισεκατομμύρια ευρώ θα αξιοποιηθούν προκειμένου να κατασκευαστεί το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 26 εκατομμυρίων ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα έως το 2030. Όπως γνωστοποιεί o γερμανικός όμιλος 19 εκατομμύρια εξ αυτών θα έχουν ως αφετηρία την ηλεκτρική αρχιτεκτονική ΜΕΒ όπου βασίζεται το ήδη γνωστό ID.3 ενώ τα υπόλοιπα θα βασιστούν στην υψηλών επιδόσεων πλατφόρμα PPE η οποία αποτελεί αφετηρία της Porsche Taycan και όχι μόνο.
Παράλληλα με τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα η VW σχεδιάζει να κατασκευάσει και να διαθέσει για την ίδια περίοδο περίπου 7 εκατομμύρια οχήματα υβριδικής τεχνολογίας.
Επιπλέον o όμιλος διπλασιάζει το κόστος επενδύσεων για τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και λογισμικού όπου θα δαπανήσει περίπου 27 δις ευρώ. Μέρος αυτού του σχεδίου αποτελεί το Project Artemis της Audi το οποίο θα «δώσει» ένα εξελιγμένο ηλεκτροκίνητο όχημα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης το 2024.
Επίσης ο γερμανικός όμιλος δρομολογεί σε συνεργασία με την σουηδική Northvolt, την κατασκευή ενός εργοστασίου κατασκευής μπαταριών στο Salzgitter το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2024.
Η ηλεκτροκίνηση δεν θα αφορά αποκλειστικά τα επιβατικά οχήματα του ομίλου αλλά και τα επαγγελματικά με πρώτη την έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού minivan VW ID Buzz να δίνει το στίγμα και ακόμα τρία μεσαίου μεγέθους ηλεκτροκίνητα μοντέλα να ακολουθούν με τα σήματα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών που στεγάζει ο όμιλος.
Επίσης σύντομα το εργοστάσιο του Emden θα υποδεχτεί την παραγωγή του επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητου crossover ID.4 αλλά και ενός ηλεκτρικού sedan ονόματι Aero. Με αυτή τη λογική η παραγωγή του Passat που τώρα κατασκευάζεται στο Emden θα μετακινηθεί από το 2023 στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας μαζί με το Skoda Superb που επίσης θα μετακινηθεί από το εργοστάσιο του Kvasiny «κάνοντας χώρο» για την αύξηση της παραγωγής των Kodiaq και Karoq.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις