Audi SQ2 2021: Σπορ εναρμόνιση
Το SQ2 εναρμονίζεται με τις αισθητικές διατύπωσεις που εισήγαγε πριν λίγο καιρό η ανανεωμένη εκδοχή του Q2, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το σπορ προφίλ του.
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
H γερμανική φίρμα εφαρμόζει μια σειρά βελτιώσεων στην σπορ προσανατολισμού S έκδοση του μικρότερου της SUV εναρμονίζοντάς το με την εικόνα του επίσης προσφάτου ανανεωμένου Q2.
Οι τροποποιήσεις αφορούν αισθητικού περιεχομένου στοιχεία που προσδίδουν στο SQ2 μια πιο αιχμηρή και δυναμική εικόνα.
Στο μπροστινό το τμήμα, κυριαρχεί η νέα γρίλια που, ανάμεσα στις κάθετες και οριζόντιες μπάρες που την συναποτελούν παρεμβάλλει κυψελοειδή μοτίβα. Παράλληλα τα προαιρετικά φωτιστικά σώματα LED matrix τονίζονται από νέα φωτιστικά σώματα ημέρας ανάλογα με αυτά που ενσωματώνουν τα νεότερα προϊόντα της Audi.
Ο προφυλακτήρας έχει αποκτήσει περισσότερες ακμές ενσωματώνοντας μοτίβα που παραπέμπουν σε εισαγωγές αέρα. Η ίδια λογική των «ψεύτικων» εισαγωγών αέρα επικρατεί και στον πίσω προφυλακτήρα που αποκτά επίσης μια πιο επιθετική εικόνα.
Την εικόνα συμπληρώνουν τα πιο σκούρα φωτιστικά σώματα πίσω ενώ στις διαθέσιμες επιλογές έχουν προστεθεί δύο νέα εξοπλιστικά πακέτα αισθητικού περιεχομένου τα οποία «βάφουν» σε γυαλιστερό μαύρο στοιχεία όπως οι εισαγωγές αέρα, ο αεροδυναμικός διαχύτης, οι εξωτερικοί καθρέφτες, η τρίτη κολώνα και οι οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.
Στην αθέατη πλευρά του παραμένει ο γνώριμος turbo κινητήρας των 2,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης quattro. Το σύνολο καθιστά εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.
Τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης συμπληρώνει επίσης μια ανάλογης ρύθμισης ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 2,0 εκατοστά σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις ενώ το SQ2 διαθέτει και ένα ικανότερο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από δισκόφρενα 340 mm μπροστά και 360 mm πίσω. Οι δυνητικοί αγοραστές του θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τροχούς 18 ή 19 ιντσών καθώς και μια εμπλουτισμένη λίστα επιλογών σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις του εσωτερικού.
Η ανανεωμένη εκδοχή του SQ2 είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία στην γερμανική αγορά όπου ξεκινά από τα 45.700 ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις