Πράσινο φως για το V8 Jeep Wrangler Rubicon 392
Το εμβληματικό off-roader πρόκειται να αποκτήσει μια ακόμα έκδοση στην γκάμα του η οποία αναμένεται να αυξήσει την ισχύ του σε πρωτόγνωρα… ύψη ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του που θα αποκτήσουν αυξημένες δόσεις υπερβολής όπως αρμόζει στην κορυφαία έκδοση.
- Κίνα: Αυτοκίνητο έπεσε επάνω σε πλήθος έξω από δημοτικό σχολείο – Τουλάχιστον 10 τραυματίες
- Θα «σπάσει» η Ελλάδα το καλούπι του δεξιού λαϊκισμού στην ΕΕ;
- Η υπερθέρμανση του πλανήτη κοστίζει ζωές - Για πρώτη φορά επιστήμονες υπολογίζουν τους θανάτους
- Το ΠΑΣΟΚ πολιορκεί το κέντρο που «χάνει» η ΝΔ και τη βαφτίζει «γαλάζιο ΣΥΡΙΖΑ»
Αν και η αμερικανική φίρμα είχε ισχυριστεί κατά το παρελθόν ότι δεν πρόκειται να επιδιώξει την παραγωγή μιας V8 έκδοσης του Wrangler, όπως όλα δείχνουν, δηλαδή όπως δηλώνει χωρίς περιστροφές η Jeep μέσω ενός video που δημοσιοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, άλλαξε γνώμη προετοιμάζοντας μια έκδοση παραγωγής του εκκεντρικού Rubicon 392 Concept η οποία θα είναι διαθέσιμη στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού από το 2021.
utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading» style=» background:#FFFFFF; line-height:0; padding:0 0; text-align:center; text-decoration:none; width:100%;» target=»_blank»>
Το Jeep Wrangler V8 που θα φέρει τα διακριτικά Rubicon αναμένεται να επωφεληθεί από έναν κινητήρα Hemi με χωρητικότητα 6,4 λίτρων. Αν και προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα στοιχεία για τα μεγέθη που θα προσφέρει, αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του 392 Concept που ανέλαβε να συστήσει την έκδοση η διαθέσιμη ισχύς διαμορφωνόταν σε 450 ίππους και 610 Nm ροπής.
Στην περίπτωση του πρωτότυπου η Jeep είχε επιφέρει τροποποιήσεις στο πλαίσιο και στα σημεία στήριξης του κινητήρα προκειμένου να καταστεί εφικτή η τοποθέτησή του θηριώδους συνόλου. Στην περίπτωση του 392 Concept το σύνολο εξασφάλιζε τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα ενώ εκτός από τη γενναιόδωρη ισχύ θα διαθέτει και μια σειρά από άλλα χαρακτηριστικά που καθιστούν την έκδοση ακόμα πιο σκληροτράχηλη σε σχέση με τις υπόλοιπες της γκάμας.
Σε αυτά συγκαταλέγονταν μεταξύ άλλων οι άξονες Dana 44 μπροστά και πίσω, κεντρικό διαφορικό Selec-Track, η δυνατότητα κλειδώματος του μπροστινού και πίσω διαφορικού, τα χωμάτινα ελαστικά των 37 ιντσών που έντυναν τους τροχούς των 17 ιντσών πίσω από τους οποίους παρεπιδημούσαν αλουμινένια ελατήρια της Fox και kit ανύψωσης της Mopar το οποίο μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος κατά 5,1 εκ. σε 33,7 εκατοστά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις