Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Πράσινο φως για το V8 Jeep Wrangler Rubicon 392

Πράσινο φως για το V8 Jeep Wrangler Rubicon 392

Το εμβληματικό off-roader πρόκειται να αποκτήσει μια ακόμα έκδοση στην γκάμα του η οποία αναμένεται να αυξήσει την ισχύ του σε πρωτόγνωρα… ύψη ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του που θα αποκτήσουν αυξημένες δόσεις υπερβολής όπως αρμόζει στην κορυφαία έκδοση.

Αν και η αμερικανική φίρμα είχε ισχυριστεί κατά το παρελθόν ότι δεν πρόκειται να επιδιώξει την παραγωγή μιας V8 έκδοσης του Wrangler, όπως όλα δείχνουν, δηλαδή όπως δηλώνει χωρίς περιστροφές η Jeep μέσω ενός video που δημοσιοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, άλλαξε γνώμη προετοιμάζοντας μια έκδοση παραγωγής του εκκεντρικού Rubicon 392 Concept η οποία θα είναι διαθέσιμη στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού από το 2021.

utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading» style=» background:#FFFFFF; line-height:0; padding:0 0; text-align:center; text-decoration:none; width:100%;» target=»_blank»>

View this post on Instagram

A post shared by Jeep (@jeep)


Το Jeep Wrangler V8 που θα φέρει τα διακριτικά Rubicon αναμένεται να επωφεληθεί από έναν κινητήρα Hemi με χωρητικότητα 6,4 λίτρων. Αν και προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα στοιχεία για τα μεγέθη που θα προσφέρει, αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του 392 Concept που ανέλαβε να συστήσει την έκδοση η διαθέσιμη ισχύς διαμορφωνόταν σε 450 ίππους και 610 Nm ροπής.

Στην περίπτωση του πρωτότυπου η Jeep είχε επιφέρει τροποποιήσεις στο πλαίσιο και στα σημεία στήριξης του κινητήρα προκειμένου να καταστεί εφικτή η τοποθέτησή του θηριώδους συνόλου. Στην περίπτωση του 392 Concept το σύνολο εξασφάλιζε τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα ενώ εκτός από τη γενναιόδωρη ισχύ θα διαθέτει και μια σειρά από άλλα χαρακτηριστικά που καθιστούν την έκδοση ακόμα πιο σκληροτράχηλη σε σχέση με τις υπόλοιπες της γκάμας.

Σε αυτά συγκαταλέγονταν μεταξύ άλλων οι άξονες Dana 44 μπροστά και πίσω, κεντρικό διαφορικό Selec-Track, η δυνατότητα κλειδώματος του μπροστινού και πίσω διαφορικού, τα χωμάτινα ελαστικά των 37 ιντσών που έντυναν τους τροχούς των 17 ιντσών πίσω από τους οποίους παρεπιδημούσαν αλουμινένια ελατήρια της Fox και kit ανύψωσης της Mopar το οποίο μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος κατά 5,1 εκ. σε 33,7 εκατοστά.

Must in

Η Generation Rent ασφυκτιά – Το 60% του μισθού για ένα τριάρι

H γενιά των ενοικιαστών ή Generation Rent, αναγκάζεται να πληρώνει ως και το 60% ενός μέσου μισθού για όλο και πιο μικρά διαμερίσματα. Ο ένας στους τέσσερις δυσκολεύεται να πληρώσει το νοίκι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024