Lamborghini Huracan STO: Στα άκρα
Η ιταλική φίρμα αποκαλύπτει μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική και ταχύτερη εκδοχή της Huracan η οποία θα αποτελέσει κορωνίδα της γκάμας… μέχρι την εμφάνιση της επόμενης ακραίας πρότασης.
H Huracan STO είναι η νέα σκληροπυρηνική προσθήκη στην γκάμα των Ιταλών αποτελώντας μια νόμιμη για το δρόμο παραλλαγή της αγωνιστικής Super Trofeo ΕVO. Η φίρμα από την Μπολόνια προσθέτει στο παλμαρέ της ένα νέο υπερόπλο με την μορφή μιας αγωνιστικής αλλά καθ΄όλα νόμιμης για το δρόμο εκδοχής της Huracan με τα διακριτικά STO η οποία επωφελείται από μια ευρεία λίστα αναβαθμίσεων τόσο σχεδιαστικών όσο και ουσιαστικών που της εξασφαλίζουν τον τίτλο της ταχύτερης εκδοχής του μοντέλου.
Οι αναβαθμίσεις στο εξωτερικό είναι εκτεταμένες. Από το μεγαλύτερο splitter μπροστά, τον ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη πίσω που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητα ρυθμιζόμενο spoiler έως το νέο κάλυμμα κινητήρα με μια νέα λειτουργική εισαγωγή αέρα και το χαρακτηριστικό πτερύγιο που συμβάλλει στη δυναμική ευστάθεια είναι σαφές ότι πρόκειται για κάτι που στοχεύει σε επιπλέον επιδόσεις.
Η Lamborghini έχει επίσης αντικαταστήσει το καπό, τους προφυλακτήρες και τα φτερά με ένα ενιαίο μονοκόμματο αμάξωμα το οποίο μιμείται την αισθητική της Sesto Elemento. Στα νέα στοιχεία συγκαταλέγονται επίσης νέες οπές απαγωγής αέρα πάνω από κάθε τροχό τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη των φρένων.
Το 75% των εξωτερικών επιφανειών της STO αποτελείται από ανθρακόνημα ενώ το παρμπρίζ έχει αντικατασταθεί από ένα κατά 25% ελαφρύτερο υλικό. Υπό το ίδιο σκεπτικό διατήρησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα οι τροχοί κατασκευάζονται από μαγνήσιο. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του συνολικού βάρους κατά 43 κιλά συγκριτικά με την έκδοση Performante, σε 1.339 κιλά.
Παράλληλα οι μηχανικοί της Sant’ Agatta έχουν αυξήσει τα μετατρόχια, έχουν επιλέξει μια πιο σκληροπυρηνική διαμόρφωση για την ανάρτηση που επωφελείται από νέες αντιστρεπτικές ράβδους. Ικανότερο είναι και το σύστημα πέδησης με την υπογραφή της Brembo ενώ το κιβώτιο υπόσχεται ταχύτερες αλλαγές σχέσεων χωρίς ωστόσο να αλλάζει ο τρόπος μετάδοσης. Και σε αυτή την περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Αυτό που δεν έχει μεταβάλει η ιταλική φίρμα είναι ο κινητήρας καθώς η Huracan STO αξιοποιεί τον γνώριμο ατμοσφαιρικό V10 των 5,2 λίτρων ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 640 ίππους και 565 Nm ροπής όπως και στην περίπτωση της Performante. Ωστόσο χάρη στις παραπάνω βελτιώσεις η STO είναι κατά 3/10 του δευτερολέπτου ταχύτερη, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα.
Τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο εσωτερικό όπου τα καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από ανθρακονημάτινα με ζώνες ασφαλείας στήριξης τεσσάρων σημείων. Παράλληλα έχουν αφαιρεθεί τα πατάκια και ένα μέρος της ηχομόνωσης ενώ έχει προστεθεί και ένας ειδικός χώρος αποθήκευσης ειδικά διαμορφωμένος για να χωράει ένα κράνος.
Η Huracan θα διατεθεί από το 2021 ξεκινώντας από 243.000 ευρώ περίπου αν και πάντα υπάρχουν περιθώρια… «βελτίωσης» και περαιτέρω υπερβολών χάρη στο πρόγραμμα εξατομίκευσης της ιταλικής φίρμας Ad Personam μέσω του οποίου οι δυνητικοί ιδιοκτήτες της μπορούν να επιλέξουν μια σειρά επιπλέον χαρακτηριστικών, χρωμάτων και εξοπλισμού.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Χτύπημα Ουκρανίας στη Ρωσία με αμερικανικούς πυραύλους ATACMS
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Τραμπ: Καυγάς Μασκ με δικηγόρο και συνεργάτη του νέου προέδρου