Η Mercedes-AMG GT Black Series στον θρόνο του Nurburgring
H ΑMG GT Black Series γίνεται και επισήμως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής του πλανήτη, καταγράφοντας χρόνο 6 λεπτών και 43,616 δευτερολέπτων στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης.
Καταρρίπτοντας το ρεκόρ της Lamborghini Avenatodor SVJ κατά σχεδόν ένα δευτερόλεπτο, η κορυφαία έκδοση του γερμανικού coupe δια χειρός Affalterbach στέφεται ως η νέα βασίλισσα του Ring με χρόνο 6:43,616.
Σύμφωνα με τις συστάσεις της γερμανικής φίρμας και όπως συνηθίζεται για την κατοχύρωση ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής στη διαδρομή των 20,8 χλμ. της Πράσινης Κόλασης, η AMG GT Black Series που ανέλαβε τη «διεκπεραίωση» της διαδικασίας δεν διαθέτει καμία παραπάνω βελτίωση από όσες επιτρέπει η εργοστασιακή της υπόσταση.
Το μόνο που χρειάστηκε ήταν οι μηχανικοί της AMG να επιλέξουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις από τις εν αφθονία παρεχόμενες της Black Series προκειμένου να τη διαμορφώσουν κατά τρόπο που να αντεπεξέλθει στις ιδιαιτερότητες και τις αυξημένες απαιτήσεις της γερμανικής πίστας.
Κάθε AMG GT Black Series αφήνει το εργοστάσιο διαθέτοντας ως standard χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ανάρτηση και αεροδυναμική διαμόρφωση. Στην περίπτωση της συγκεκριμένης οι μηχανικοί του γερμανικού βελτιωτικού οίκου επέλεξαν την πιο «σκληρή» ρύθμιση για τις αντιστρεπτικές ράβδους και αύξησαν την γωνία camber των μπροστινών τροχών σε 3,8 μοίρες και των πίσω στις 3,0 που αποτελούν τις πιο ακραίες διαμορφώσεις προκειμένου να διατηρήσουν το μέγιστο της επαφής των ελαστικών με την ιδιόμορφη πίστα.
Την πιο επιθετική διαμόρφωση επέλεξαν και για το μπροστινό splitter, ρύθμιση που συνδυαστικά με την θέση της αεροδυναμικής πτέρυγας πίσω εξασφαλίζει καλύτερη και ταχύτερη είσοδο στις στροφές οι οποίες αφθονούν στο Ring, φτάνοντας τις 170.
Για επιπλέον ασφάλεια η τροπαιούχος AMG GT Black Series εφοδιάζεται με το πακέτο Track Pack το οποίο προσθέτει στον εξοπλισμό της ανθρακονημάτινα καθίσματα με ζώνες τεσσάρων σημείων στήριξης καθώς και κλωβό ασφαλείας ο οποίος ενισχύει ακόμα περισσότερο την ακαμψία του πλαισίου. Αξίζει να σημειωθεί δε ότι παρά την τοποθέτηση roll-cage η συγκεκριμένη έκδοση είναι κατά 35 κιλά ελαφρύτερη από την AMG GT R Pro χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος στην περίπτωση της Black Series.
Υπενθυμίζεται ότι η AMG GT Black Series επωφελείται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 των 4,0 λίτρων η οποία αντλεί πολλά στοιχεία από το σύνολο που εφοδιάζει την αγωνιστική GT GT3. Σε αυτά συγκαταλέγονται οι ανασχεδιασμένοι εκκεντροφόροι, η νέα πολλαπλή εξαγωγής, τα μεγαλύτερα intercooler, τα μεγαλύτερα turbo και φυσικά μια αναλόγως αναπρογραμματισμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα.
To αποτέλεσμα είναι ισχύς 730 ίππων και 800 Nm ροπής η οποία μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 324 χλμ./ώρα.
Επιστρέφοντας στο νέο ρεκόρ που επετεύχθη χάρη σε όλα τα παραπάνω, την AMG GT Black Series ανέλαβε να οδηγήσει στο Ring o Marco Engel, οδηγός αγώνων στην κατηγορία GT3 και νικητής στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nurburgring. «Ήταν πραγματικά εντυπωσιακό. Με ταχύτητα 270 χλμ./ώρα στο τμήμα Kesselchen και πάνω από 300 χλμ./ώρα στην ευθεία Dottinger Hohe η AMG GT Black Series είναι πολύ ταχύτερη από την αγωνιστική GT3», αποκάλυψε ο ίδιος.
- Στοχευμένα μέτρα από την ΕΕ για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
- AI: Ο πρώτος κήπος με τεχνητή νοημοσύνη που θα επιτρέπει να μιλάτε με τα λουλούδια
- Αποκάλυψη in: Συνδέουν με παλιά «αδρανή» οργάνωση τη νέα γιάφκα στο Παγκράτι
- 6-6-6: Η απλή μέθοδος που σε κρατάει σε φόρμα
- ΔΙΜΕΑ: «Ξεσκονίζει» 9 σούπερ μάρκετ και 15 βιομηχανίες – Στο στόχαστρο το περιθώριο κέρδους
- ΣΥΡΙΖΑ: Ανακοινώθηκαν τα εκλογικά τμήματα – Όλα έτοιμα για το debate