Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Audi Q4 e-tron: Πίσω από τις… αντίπαλες γραμμές

Audi Q4 e-tron: Πίσω από τις… αντίπαλες γραμμές

Το επόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Audi συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, αυτή την φορά σε σουηδικό έδαφος εν όψει της πρεμιέρας του η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τα τέλη της χρονιάς.

Φωτογραφίες: Automedia

To αμιγώς ηλεκτροκίνητο Q4 e-tron κάνει μια ακόμα εμφάνιση ενώπιον του φωτογραφικού φακού ως δοκιμαστικό πρωτότυπο καθώς συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, αυτήν φορά σε σουηδικό έδαφος.

Παρά το καμουφλάζ, είναι σαφές ότι η εξωτερική σχεδίαση μένει πιστή στο πρωτότυπου που ανέλαβε να το συστήσει. Μια προσεκτική παρατήρηση ωστόσο, αποκαλύπτει τις κάπως μικρότερες σε μέγεθος τριγωνικές εισαγωγές αέρα σε σχέση με το πρωτότυπο αλλά και την μεγαλύτερη κεντρική εισαγωγή. Παράλληλα τα φωτιστικά σώματα έχουν επίσης αυξηθεί σε μέγεθος.

Πλην των διαφορών που μπορεί να εντοπίσει κανείς στις λεπτομέρειες της σχεδίασης σε σχέση με το πρωτότυπο,  το Q4 e-tron διαθέτει ένα έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ το οποίο οδηγεί σε μια ήπιας χάραξης γραμμή οροφής χωρίς πολλές ακμές. Για εκείνους που επιθυμούν να τις… αποφύγουν εντελώς προς όφελος περισσότερου δυναμισμού, η Audi έχει ήδη ανακοινώσει το λανσάρισμα μιας coupe-SUV λογικής έκδοσης αμαξώματος με τα διακριτικά Sportback.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα λεπτά φωτιστικά σώματα ενώ, δεν αποκλείεται η Audi να ακολουθήσει το ίδιο σκεπτικό διχρωμιών και διαφορετικών υφών για το κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα, όπως και στο concept car, εξασφαλίζοντάς του μια πιο παιχνιδιάρικη αισθητική.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, από προηγούμενες κατασκοπικές λήψεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, τα κυρίαρχα στοιχεία είναι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η ευμεγέθης ορθογώνια οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας ενημέρωσης.

Στην αθέατη πλευρά του γερμανικού SUV θα βρεθεί η πλατφόρμα MEB στην παραλλαγή που φιλοξενεί και το επερχόμενο VW ID.4. Aυτό που εξακολουθεί να αποτελεί “μυστήριο” είναι ο συνδυασμός μοτέρ μπαταριών με τα οποία θα εφοδιάζεται. Το σίγουρο είναι πάντως ότι η Audi θα επιλέξει μοτέρ και μπαταρίες από το πάνω ράφι του οπλοστασίου του γερμανικού ομίλου.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στην περίπτωση του ομώνυμου πρωτοτύπου αξιοποιούνταν ο συνδυασμός ηλεκτρικών μοτέρ με απόδοση 306 ίππων τα οποία αναλάμβανε να τροφοδοτεί μια μπαταρία 82 kWh.

Σε επίπεδο χρονοδιαγράμματος, αν και προς το παρόν η Audi δεν έχει επιβεβαιώσει την πρεμιέρα του Q4 αυτή αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν το τέλος της χρονιάς με την προοπτική το μοντέλο να διατεθεί στις αρχές του 2021.

Must in

Η Γεωργία Μπίκα κατηγορείται για βαριά κακουργήματα - Καταπέλτης η εισαγγελική πρόταση

Όλα ξεκίνησαν με τη μήνυση που υπέβαλε ο μετρ κατά της Γεωργίας Μπίκα, ενός πολύ γνωστού επιχειρηματία και ακόμη δυο αντρών.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024