Audi Q4 e-tron: Πίσω από τις… αντίπαλες γραμμές
Το επόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Audi συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, αυτή την φορά σε σουηδικό έδαφος εν όψει της πρεμιέρας του η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τα τέλη της χρονιάς.
Φωτογραφίες: Automedia
To αμιγώς ηλεκτροκίνητο Q4 e-tron κάνει μια ακόμα εμφάνιση ενώπιον του φωτογραφικού φακού ως δοκιμαστικό πρωτότυπο καθώς συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, αυτήν φορά σε σουηδικό έδαφος.
Παρά το καμουφλάζ, είναι σαφές ότι η εξωτερική σχεδίαση μένει πιστή στο πρωτότυπου που ανέλαβε να το συστήσει. Μια προσεκτική παρατήρηση ωστόσο, αποκαλύπτει τις κάπως μικρότερες σε μέγεθος τριγωνικές εισαγωγές αέρα σε σχέση με το πρωτότυπο αλλά και την μεγαλύτερη κεντρική εισαγωγή. Παράλληλα τα φωτιστικά σώματα έχουν επίσης αυξηθεί σε μέγεθος.
Πλην των διαφορών που μπορεί να εντοπίσει κανείς στις λεπτομέρειες της σχεδίασης σε σχέση με το πρωτότυπο, το Q4 e-tron διαθέτει ένα έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ το οποίο οδηγεί σε μια ήπιας χάραξης γραμμή οροφής χωρίς πολλές ακμές. Για εκείνους που επιθυμούν να τις… αποφύγουν εντελώς προς όφελος περισσότερου δυναμισμού, η Audi έχει ήδη ανακοινώσει το λανσάρισμα μιας coupe-SUV λογικής έκδοσης αμαξώματος με τα διακριτικά Sportback.
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα λεπτά φωτιστικά σώματα ενώ, δεν αποκλείεται η Audi να ακολουθήσει το ίδιο σκεπτικό διχρωμιών και διαφορετικών υφών για το κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα, όπως και στο concept car, εξασφαλίζοντάς του μια πιο παιχνιδιάρικη αισθητική.
Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, από προηγούμενες κατασκοπικές λήψεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, τα κυρίαρχα στοιχεία είναι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η ευμεγέθης ορθογώνια οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας ενημέρωσης.
Στην αθέατη πλευρά του γερμανικού SUV θα βρεθεί η πλατφόρμα MEB στην παραλλαγή που φιλοξενεί και το επερχόμενο VW ID.4. Aυτό που εξακολουθεί να αποτελεί “μυστήριο” είναι ο συνδυασμός μοτέρ μπαταριών με τα οποία θα εφοδιάζεται. Το σίγουρο είναι πάντως ότι η Audi θα επιλέξει μοτέρ και μπαταρίες από το πάνω ράφι του οπλοστασίου του γερμανικού ομίλου.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στην περίπτωση του ομώνυμου πρωτοτύπου αξιοποιούνταν ο συνδυασμός ηλεκτρικών μοτέρ με απόδοση 306 ίππων τα οποία αναλάμβανε να τροφοδοτεί μια μπαταρία 82 kWh.
Σε επίπεδο χρονοδιαγράμματος, αν και προς το παρόν η Audi δεν έχει επιβεβαιώσει την πρεμιέρα του Q4 αυτή αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν το τέλος της χρονιάς με την προοπτική το μοντέλο να διατεθεί στις αρχές του 2021.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη