Morgan 3Wheeler: Αποχαιρετισμός στα όπλα
Το διάσημο, ρετρό αισθητικής, τρίτροχο των Βρετανών φτάνει στο τέλος της παραγωγής του με την απαραίτητη ειδική έκδοση η οποία θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό.
H βρετανική φίρμα των άκρως ιδιόρρυθμων όσο και σε ρετρό τετράτροχων αποχαιρετά με μια ειδική έκδοση ονόματι P101, το εμβληματικό 3-Wheeler το οποίο οδεύει στο τέλος της παραγωγής του.
H oνομασία της ειδικής έκδοσης παραπέμπει στον κωδικό που είχε το μοντέλο πριν ξεκινήσει η παραγωγή του και θα περιοριστεί σε 33 αντίτυπα τα οποία θα διατεθούν σε Βρετανία και ΗΠΑ σε τιμές που θα ξεκινούν από τις 45.000 στερλίνες.
Οι σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες της έκδοσης περιλαμβάνουν ένα μονοκόμματο κάλυμμα για την θέση του συνοδηγού, ένα σετ από φώτα ομίχλης Hella εννέα ιντσών καθώς και ένα νέο σετ τροχών που υπόσχονται καλύτερη αεροδυναμική.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στις λεπτομέρειες που είναι πιο… λεπτοδουλεμένες. Για παράδειγμα οι απολήξεις της εξάτμισης φέρουν κεραμική επίστρωση και είναι διαφορετικού χρώματος σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου.
Κάθε αντίτυπο διαθέτει επίσης προστατευτικά στο χρώμα του αμαξώματος, ενδείξεις ροπής για τα μπροστινά ελαστικά καθώς και τα διακριτικά P101 στο αμάξωμα και στο ταμπλό.
Οι ελάχιστοι αγοραστές του θα μπορούν επίσης να επιλέξουν μεταξύ τεσσάρων μοτίβων για τα γραφικά του αμαξώματος που έχουν τις χαριτωμένες ονομασίες Dazzleship, Belly Tank, Aviator και Race Car παραπέμποντας στο καμουφλάζ των πολεμικών πλοίων του Β΄ΠΠ, των αεροπλάνων της RAF κατά την ίδια περίοδο και φυσικά των πρώτων αγωνιστικών της βρετανικής φίρμας.
Όπως και οι μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του 3Wheeler, η νέα ειδική έκδοση εφοδιάζεται με το δίλιτρο κινητήρα δύο κυλίνδρων μα απόδοση 83 ίππων και 140 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στον ένα πίσω τροχό με τη συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί έξι δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 185 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά τη διαδοχή του μοντέλου που αποτελεί το πιο επιτυχημένο της Morgan καθώς, αριθμεί 2.500 μονάδες παραγωγής από το 2011 οπότε και πρωτοπαρουσιάστηκε, είναι δεδομένη αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν στοιχεία.
Αυτό που έχει γίνει γνωστό είναι ότι δεν θα αξιοποιήσει τον ίδιο κινητήρα με δεδομένες τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι θα απεμπολήσει τους κινητήρες βενζίνης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις