John Lewis : Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που όλοι περιμέναμε είναι εδώ!
Οι διαφημίσεις του προκαλούν κάθε χρόνο υστερία στα social media και μας βάζουν στο κλίμα για την πιο μαγική γιορτή
- Μέλος κυκλώματος που διέπραττε τηλεφωνικές απάτες ήταν η Ειρήνη – Τι λένε τα θύματα της σπείρας
- Πώς το Προσφυγικό πλήττει βαριά τη Μελόνι – Το πολιτικό φιάσκο της συμφωνίας Ιταλίας-Αλβανίας
- «Ένα μάτι και αρκετά δάχτυλα» Τα ΜΜΕ της Τεχεράνης ζητούν αντίποινα για τον πρέσβη τους
- Κοινή αναφορά στη Βουλή από τους ανεξάρτητους βουλευτές πλησίον Κασσελάκη
Ο John Lewis παρουσίασε την πολυαναμενόμενη χριστουγεννιάτικη διαφήμισή του για το 2020, η οποία τοποθετείται σε έναν κόσμο χωρίς πανδημία COVID 19.
Ένα από τα πράγματα που περιμένουμε με ανυπομονησία την περίοδο πριν τα Χριστούγεννα, είναι και οι διαφημίσεις – φαινόμενο της εταιρίας John Lewis.
Η δίλεπτη διαφήμιση, με τίτλο Give a Little Love (Χάρισε λίγη Αγάπη) δείχνει πώς μια απλή πράξη καλοσύνης μπορεί να φέρει χαρά σε ανθρώπους που αγωνίζονται σιωπηλά.
Η διαφήμιση ανοίγει με ένα αγόρι του οποίου η μπάλα είναι κολλημένη σε ένα δέντρο. Τον πλησιάζει ένα μικρό κορίτσι που απελευθερώνει την κόκκινη ομπρέλα σε σχήμα καρδιάς, και οι δύο τους στη συνέχεια μετατρέπονται σε μια animated έκδοση.
Στη συνέχεια, το αγόρι προσφέρει ένα μπαλόνι σε σχήμα καρδιάς σε έναν χιονάνθρωπο, ο οποίος το χρησιμοποιεί για να σηκωθεί από τη λακκούβα μέσα στην οποία λιώνει. Ο χιονάνθρωπος προσγειώνεται στη μέση του κέντρου μιας παραμυθένιας πόλης και φτιάχνει ένα λάστιχο σε σχήμα καρδιάς, που προσφέρει σε χιονάθρωπους που έχουν μείνει με το αυτοκίνητό τους στη μέση του δρόμου.
Η διαφήμιση είναι γεμάτη με μια σειρά από εννέα συνδεόμενα χρονογραφήματα, τα οποία δημιουργήθηκαν από οκτώ διαφορετικούς καλλιτέχνες. Κάθε σκηνή δημιουργείται με διαφορετικό τρόπο – από κλασικά κινούμενα σχέδια έως animation από πλαστελίνη.
Ο John Lewis αποφάσισε σχεδόν τελευταία στιγμή να δημιουργήσει την φετινή χριστουγεννιάτικη διαφήμισή του.
«Σκεφτόμασταν ότι ίσως είναι καλύτερο να κάνουμε μια ουσιαστική φιλανθρωπική δωρεά» εξηγεί σχετικά, ο επικεφαλής μάρκετινγκ του brand, ωστόσο στο τέλος, η εταιρεία θεώρησε ότι αυτός θα ήταν ένας τρόπος να παρέχει δουλειά για τη δημιουργική κοινότητα, η οποία έχει πληγεί σκληρά από την πανδημία.
Η διαφήμιση στοχεύει επίσης στη συγκέντρωση χρημάτων για το Home-Start, το οποίο παρέχει εθελοντές και στήριξη σε οικογένειες με μικρά παιδιά, και το FareShare, το οποίο αναδιανέμει φαγητό σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Απολαύστε παρακάτω τη φετινή διαφήμιση του John Lewis και μην ξεχνάτε κι εσείς να χαρίζετε κι εσείς λίγη αγάπη, όπου και όποτε μπορείτε.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις