Beauty Instagram : Αυτοί είναι οι λογαριασμοί που πρέπει να κάνεις follow
Αγαπάς το μακιγιάζ και ψάχνεις συνέχεια νέα προϊόντα ομορφιάς, αυτοί οι πέντε λογαριασμοί στο Instagram θα σου μάθουν όλα τα μυστικά
- Οι δέκα κλάδοι με τις υψηλότερες αποδοχές στην Ελλάδα
- Βίντεο ντοκουμέντο από το κύκλωμα ναρκωτικών που έκρυβε ηρωίνη σε χωράφια στο Κορωπί
- Δίκη Πισπιρίγκου: Καταπέλτης η κατάθεση Καλόγρηα – «Υπάρχουν ευρήματα που δείχνουν ασφυξία»
- «Όχι» από τους γονείς του μουσικού σχολείου για τα γεύματα της εταιρείας Γιαννίτσης
Αγαπάς το μακιγιάζ και ψάχνεις συνέχεια νέα προϊόντα ομορφιάς, αυτοί οι πέντε λογαριασμοί στο Instagram θα σου μάθουν όλα τα μυστικά!
Pat McGrath
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Χρησιμοποιεί τα πινέλα όπως κανένας άλλος, από τα πλούσια αρχεία της και την προσωπική της έμπνευση, μέχρι την πασαρέλα και το κόκκινο χαλί που προβάλλει η Pat McGrath Labs σε πολλά διάσημα πρόσωπα.
Topshelfbeaute
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Σου αρέσει να ψαχουλεύεις τα ντουλάπια του μπάνιου; Θα ήθελες να μην χωράνε τα καλλυντικά σου στο νεσεσέρ; Αυτός ο λογαριασμός τρυπώνει μέσα στα boudoir διάφορων πολύ ψαγμένων beauty addict. Έτσι, μαθαίνεις και για οτιδήποτε νέο έρχεται.
Patricia Bright
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Patricia είναι…Bright όνομα και πράγμα, η ροή της στο Instagram είναι διασκεδαστική και πάντα στοχευμένη, με πολλές προτάσεις προϊόντων (μερικές χορηγίες, μερικές όχι) και συναρπαστικά μαθήματα μακιγιάζ.
stung_by_samantha
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Samantha από το @stungbysamantha αποδεικνύει ότι το μακιγιάζ δεν είναι μόνο για νεαρά άτομα, παρά τα δημογραφικά στοιχεία που επηρεάζουν την ομορφιά. Ο λογαριασμός της Samantha παρέχει χρήσιμες κριτικές, ταξίδια και κόλπα όσον αφορά το μακιγιάζ, αλλά στο βιογραφικό της λέει πραγματικά ό, τι πρέπει να ξέρετε γι ‘αυτήν: «Τέλος τα στερεότυπα για γυναίκες άνω των 50 ετών».
ritualofme
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Εστιάζοντας στην ομορφιά, το @ritualofme δίνει μια άλλη διάσταση στην ομορφιά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εξερευνώντας νέα προϊόντα, αλλά και αναλύοντας την αίσθηση και την υφή τους. «Το πρώτο πράγμα που θέλω να κάνω όταν βλέπω ένα προϊόν που εμφανίζεται σε ένα κατάστημα είναι να το αγγίξω και να το εφαρμόσω στο πίσω μέρος του χεριού μου», εξήγησε ο @ritualofme σε μια ερώτηση στο Instagram Stories.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις