Διαδικτυακός συνωστισμός για την Black Friday
Διαφορετική είναι η φετινή Black Friday αφού αντί για ουρές στα φυσικά καταστήματα, οι καταναλωτές σχηματίζουν ουρές στα διαδικτυακά καταστήματα
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Διαφορετική είναι η φετινή Black Friday αφού αντί για ουρές στα φυσικά καταστήματα, οι καταναλωτές σχηματίζουν ουρές στα διαδικτυακά καταστήματα.
Ο κοροναϊός έχει μετατρέψει τη «Μαύρη Παρασκευή» σε «Μαύρη Εβδομάδα», καθώς σχεδόν όλα τα καταστήματα που συμμετέχουν στον θεσμό έχουν ήδη ξεκινήσει τις εκπτώσεις στα προϊόντα τους.
Το στοίχημα είναι στον χρόνο παράδοσης των προϊόντων, αφού οι μαζικές παραγγελίες θα καθυστερήσουν αρκετά την παράδοση στους αγοραστές.
Μάλιστα, μεταφορείς σημειώνουν ότι οι παραδόσεις μπορεί να φτάσουν και μέχρι το Πάσχα.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των καταναλωτών συγκεντρώνουν οι ηλεκτρονικές συσκευές, τα καλλυντικά και τα ρούχα.
Ωστόσο, σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών αγαθών, ο συνολικός τζίρος των επιχειρήσεων θα είναι φέτος μικρότερος από εκείνον πέρυσι, με τους επιχειρηματίες να αγωνιούν και τους καταναλωτές να ψάχνουν τις καλύτερες προσφορές πριν κλειδώσουν την παραγγελία τους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις