Μέγαρο Μουσικής: Τρεις συναυλίες σε live streaming
Το Megaron Online συνεχίζει να μας κρατάει συντροφιά, αυτό τον μήνα, με τρεις ακόμη συναυλίες σε live streaming που έχουν προγραμματιστεί για το τελευταίο δεκαήμερο του Νοεμβρίου (από 23 έως 28.11) και προσφέρονται δωρεάν στους φίλους του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών μέσω του site του Μεγάρου και της σελίδας του στο fb
Το Megaron Online συνεχίζει να μας κρατάει συντροφιά, αυτό τον μήνα, με τρεις ακόμη συναυλίες σε live streaming που έχουν προγραμματιστεί για το τελευταίο δεκαήμερο του Νοεμβρίου (από 23 έως 28.11) και προσφέρονται δωρεάν στους φίλους του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών μέσω του site του Μεγάρου και της σελίδας του στο fb.
Έτσι, σήμερα 23 Νοεμβρίου θα παρακολουθήσουμε στις οθόνες μας το ρεσιτάλ του τσελίστα Κωνσταντίνου Σφέτσα και του πιανίστα Στέφανου Θωμόπουλου, στις 24 Νοεμβρίου τη συναυλία των Μουσικών της Καμεράτας υπό τον Γιώργο Πέτρου με τα Έξι Concerti Grossi του Haendel [Χαίντελ] και στις 28 Νοεμβρίου τη βραδιά αυτοσχεδιαζόμενης μουσικής δωματίου Orange – Blue – Green με τον Δήμο Γκουνταρούλη (βιολοντσέλο), τον Νεκτάριο Καραντζή (κοντραμπάσο) και τον Χρήστο Γερμένογλου (ντραμς, κρουστά). Όλες οι online μεταδόσεις αρχίζουν στις 8:30 μ.μ.
Για να παρακολουθήσετε τις συναυλίες τoυ Megaron Online σε live streaming, πατήστε εδώ.
Για το πρόγραμμα του ρεσιτάλ τους στο Μέγαρο (Δευτέρα 23.11.2020), δύο αναγνωρισμένοι δεξιοτέχνες, ο τσελίστας Κωνσταντίνος Σφέτσας και ο πιανίστας Στέφανος Θωμόπουλος, επέλεξαν μια μεγάλη σύνθεση της ρομαντικής εποχής, τη Σονάτα αρ. 1 σε μι ελάσσονα, έργο 38 του Johannes Brahms [Γιοχάννες Μπραμς] και τη Σονάτα σε σολ ελάσσονα, έργο 19 του Sergei Rachmaninoff [Σεργκέι Ραχμάνινοφ], στην οποία το εκρηκτικό ταμπεραμέντο του ρώσου μουσουργού «παντρεύει» ιδανικά την πλούσια γραφή του πιάνου με το ζεστό ηχόχρωμα του βιολοντσέλου. Οι δύο διακεκριμένοι σολίστ θα ερμηνεύσουν επίσης δύο κομμάτια για τσέλο και πιάνο σύντομης διάρκειας που γράφτηκαν από σύγχρονους έλληνες συνθέτες ειδικά για τη συγκεκριμένη συναυλία. Πρόκειται για τη Μουσική των έντεκα ημερών του Κυριάκου Σφέτσα και για τον Σπορέα του Γιώργου Χατζημιχελάκη.
Tην αμέσως επόμενη μέρα (Τρίτη 24.11.2020), τα μέλη ενός αγαπημένου αθηναϊκού συνόλου που έχει εμφανιστεί σε διάσημα συμφωνικά κέντρα, φεστιβάλ και λυρικά θέατρα του εξωτερικού, οι Μουσικοί της Καμεράτας – Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά τα Έξι Concerti Grossi, έργο 3 του George Frideric Haendel, τα οποία αποτελούν αντιπροσωπευτικά δείγματα της μπαρόκ μουσικής. Στο πόντιουμ θα βρίσκεται ο διεθνώς καταξιωμένος μαέστρος Γιώργος Πέτρου, ο οποίος είναι επίσης καλλιτεχνικός διευθυντής του Διεθνούς Φεστιβάλ Haendel στο Γκέτινγκεν της Γερμανίας. Οι Μουσικοί της Καμεράτας θεωρούνται ιδανικοί ερμηνευτές των έργων
του λαμπρού προκλασικού συνθέτη και έχουν προσεγγίσει κατά καιρούς, με μεγάλη επιτυχία, γνωστές και άγνωστες πτυχές του έργου του («Messiah», «Alcina», «Theodora», «Alessandro» κ.ά.). Μάλιστα, ο ψηφιακός δίσκος «Alessandro» απέσπασε το βραβείο καλύτερης ηχογράφησης λυρικού έργου για το 2013, ενώ, το 2018, ο Γιώργος Πέτρου ήταν υποψήφιος για Grammy στην κατηγορία «Καλύτερη ηχογράφηση για όπερα» για την ερμηνεία του στον «Ottone» του Haendel.
Τα live streamings του Νοεμβρίου ολοκληρώνονται το Σάββατο 28.11.2020 με τη συναυλία αυτοσχεδιαζόμενης μουσικής δωματίου «Orange – Blue – Green». Τρεις πολύπλευροι καλλιτέχνες με σημαντικές συνεργασίες και εμφανίσεις εντός και εκτός Ελλάδος αλλά και πολύ αξιόλογη δισκογραφία, ο Δήμος Γκουνταρούλης (βιολοντσέλο), ο Νεκτάριος Καραντζής (κοντραμπάσο) και ο Χρήστος Γερμένογλου (ντραμς, κρουστά),
χωρίς τίποτα προσυνεννοημένο, προτείνουν στο κοινό ένα ταξίδι στο άγνωστο, με μοναδικό οδηγό το μουσικό τους ένστικτο. Όπως γράφουν στο σημείωμά τους για τη συναυλία τους στο Μέγαρο, «ο ελεύθερος αυτοσχεδιασμός, δηλαδή η σύνθεση σε ενεστώτα χρόνο, είναι η φυσική γλώσσα του τρίο. Η γλώσσα αυτή είναι πολυσυλλεκτική, όπως οι αναφορές και οι πορείες των μουσικών του. Δεν πρόκειται όμως για ένα ηχητικό κολάζ. Κάθε αναφορά είναι αναπόσπαστο στοιχείο μιας δράσης ή μέρος μιας αφήγησης: η σύνθεση ως όλο είναι αυτό που έχει σημασία […]. Τα πάντα –θέματα, ηχοχρώματα, αρμονίες, σχήματα, αναπτύξεις, φόρμες– αποκαλύπτονται και ανακαλύπτονται από την αρχή, σε μια διαδικασία τόσο εσωτερική όσο και συναρπαστική». (Συμπαραγωγή Well art live & MΜΑ).
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Χτύπημα Ουκρανίας στη Ρωσία με αμερικανικούς πυραύλους ATACMS
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Τραμπ: Καυγάς Μασκ με δικηγόρο και συνεργάτη του νέου προέδρου