Naran: Η νέα άφιξη στον κόσμο των hypercar
Με ισχύ 1.048 ίππων, το Naran αξιώνει μια θέση στον συναρπαστικό κόσμο των υπεραυτοκινήτων υιοθετώντας την ασυνήθιστη για το είδος θέση ενός κινητήρα τοποθετημένου μπροστά.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Το Naran είναι το πρώτο δημιούργημα της Naran Automotive και θα αναζητήσει το ζωτικό του χώρο στην κορυφή της τετράτροχης τροφικής αλυσίδας ανάμεσα σε προτάσεις όπως η Aston Martin Vulcan και η McLaren Speedtail.
Το πληθωρικό σύμπαν της ελίτ των τετράτροχων μόλις απέκτησε ένα νέο και εξόχως επιβλητικό μέλος με την μορφή του Naran, ενός εμπροσθομήχανου hypercar το οποίο αντλεί τις επιρροές του από τα GT3 αλλά παραμένει απολύτως νόμιμο για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο.
Το Naran αποτελεί το πρώτο δημιούργημα της επίσης νεοσύστατης Naran Automotive η οποία όπως έχει δηλώσει ο ιδρυτής της Amerh Naran προσβλέπει στην αίγλη της Pagani. Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το Naran «επισύρει» και το ανάλογο τίμημα το οποίο ανέρχεται σε ένα εκατομμύριο ευρώ ποσό που μπορεί… εύκολα να αυξηθεί χάρη στην αφθονία επιλογών εξατομίκευσης τις οποίες μπορούν να επιζητήσουν οι δυνητικοί ιδιοκτήτες του. Αυτοί σύμφωνα με τις συστάσεις της θα περιοριστούν στον αριθμό των μόλις 49 καθώς αυτό προβλέπει το πλάνο παραγωγής του hypercar.
Σε αντίθεση με τα περισσότερα hypercars, ο κινητήρας στην περίπτωση του Naran τοποθετείται μπροστά και για την ακρίβεια πίσω από τον μπροστινό άξονα στοιχείο σπάνιο για την κατηγορία το οποίο όμως αναμένεται να έχει θετική επίδραση στην κατανομή βάρους του τετράτροχου.
Σε ό,τι αφορά την φύση του κινητήρα, πρόκειται για ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 με χωρητικότητα 5,0 λίτρων ο οποίος έχει εξελιχθεί με τη συνδρομή της γερμανικής εταιρείας Racing Dynamics. H απόδοσή του ανέρχεται στο διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 1.048 ίππων και των 1.036 Νm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς ωστόσο, όπως πολλά sportscars, το Naran δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του με την επιλογή της αντίστοιχης ρύθμισης, να επιλέξει 100% μετάδοση στον πίσω άξονα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οδική συμπεριφορά του μοντέλου.
Σε επίπεδο επιδόσεων, το Naran υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 370 χλμ./ώρα.
Προκειμένου να διαχειριστεί το πλεόνασμα ισχύος, το Naran διαθέτει έναν διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό συστημάτων και χαρακτηριστικών με προέλευση από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σε αυτά συγκαταλέγονται οι υβριδικοί carbon τροχοί των 22 ιντσών η ανάρτηση που αποτελείται από διπλά ψαλίδια, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins και τα θηριώδη carbon κεραμικά δισκόφρενα. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα χειροκίνητης ρύθμισης των αντιστρεπτικών ράβδων καθώς και της γωνίας camber.
Επίσης όπως περιμένει κανείς σε αντίστοιχες περιπτώσεις, το αμάξωμα του Naran κατασκευάζεται από ένα μείγμα ανθρακονημάτων και φυσικών ινών από λινάρι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα το οποίο εν προκειμένω διαμορφώνεται σε 1.500 κιλά.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική με κυρίαρχη την επιβλητική πτέρυγα στο πίσω τμήμα η οποία εξασφαλίζει το εντυπωσιακό μέγεθος κάθετης δύναμης των 1.377 κιλών το οποίο υπερβαίνει τα συνήθη μεγέθη των αγωνιστικών GT3.
Επίσης όπως ανακοίνωσε η Naran, με την ολοκλήρωση της παραγωγής του πρώτου της μοντέλου προτίθεται να κατασκευάσει και cabrio εκδοχή η οποία θα κατασκευαστεί σε 25 αντίτυπα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις