Ferrari 488 GT Modificata: Ταχείας… δράσης
To Maranello δημιούργησε μια ειδική, αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση της 488 GTΒ με περισσότερη ισχύ και σχεδιαστικές παρεμβάσεις που εγγυώνται ακόμα πιο σκληροπυρηνική υπόσταση.
To αγωνιστικό DNA της Ferrari δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεκμετάλλευτη την ευκαιρία της 488 GTB η οποία αποτέλεσε την αφετηρία για μια νέα αγωνιστική έκδοση για αποκλειστική χρήση σε πίστα με το βλέμμα στραμμένο σε εκδόσεις όπως η McLaren Senna GTR και η Lamborghini SCV12.
Ο λόγος για την 488 GT Modificata, ένα μοντέλο ειδικού σκοπού το οποίο θα κατασκευαστεί σε μικρό αριθμό, αναλόγως με τις παραγγελίες και προορίζεται αποκλειστικά σε εκείνους που παίρνουν μέρος στις αγωνιστικές διοργανώσεις της Ferrari Competizioni GT και Club Competizioni GT.
Όπως ισχύει για όλα τα τετράτροχα του συγκεκριμένου είδους, η 488 GT Modificata δεν χρειάζεται να υπακούσει σε κάποιους συγκεκριμένους κανονισμούς, έτσι το μοναδικό μέλημα των μηχανικών της Ferrari ήταν να την κάνουν όσο πιο ικανή και γρήγορη γίνεται εφαρμόζοντας μια σειρά αεροδυναμικών αναβαθμίσεων και βελτιώσεων σε πλαίσιο και κινητήρα που θα ήταν εκτός «νομιμότητας» σε οποιαδήποτε διοργάνωση της FIA.
Στο προκειμένο, η 488 GT εγκαταλείπει την συμβατική μεταλλική υπόσταση των εξωτερικών επιφανειών της προς όφελος του ανθρακονήματος όπως ισχύει και στην περίπτωση της 488 GTE του Le Mans. Πλην του ανθρακονήματος, η Ferrari έχει αναθεωρήσει πλήρως τα αεροδυναμικά βοηθήματα της 488 GTB, τοποθετώντας ένα νέο splitter, ανασχεδιάζοντας πιο ανάγλυφα τα κατώτερα πλευρικά τμήματα, αυξάνοντας το μέγεθος των εισαγωγών αέρα και επιλέγοντας έναν πιο επιθετικό αεροδυναμικό διαχύτη που συνδυάζεται με μια εξίσου επιβλητική αεροδυναμική πτέρυγα.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις εξασφαλίζουν στην Modificata κάθετη δύναμη 1.000 κιλών σε ταχύτητες 230 χλμ./ώρα ενώ με δεδομένο ότι το επιβλητικό αυτό μέγεθος δεν προκύπτει αποκλειστικά από την πτέρυγα αλλά από την συνολική αεροδυναμική της υπόσταση, δεν αυξάνει σημαντικά την συνολική αεροδυναμική αντίσταση.
Ανάλογου ύφους τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο εσωτερικό το οποίο έχει αποκτήσει ένα πιο πολεμικό χαρακτήρα. Έτσι, οι πολυτελείς επενδύσεις από δέρμα και οι λεπτομέριες από αλουμινίου έχουν… εξοριστεί αφήνοντας στην θέση τους σε ένα σετ αγωνιστικών καθισμάτων της Sabelt με ζώνες έξι σημείων στήριξης, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν το roll cage και ένα τιμόνι που παραπέμπει στα μονοθέσια της Ferrari στην F1. Παρ΄όλα αυτά με δεδομένου ότι δεν πρόκειται για «επαγγελματικό» αγωνιστικό αυτοκίνητο η 488 GT Modificata δεν απεμπολεί το σύστημα του κλιματισμού.
Εξοπλίζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 κινητήρα των 3,9 λίτρων, αντίστοιχων προδιαγραφών με αυτή που χρησιμοποιεί η 488 GTE που συμμετέχει στον 24ώρο αγώνα αντοχής του Le Mans χωρίς ωστόσο προς το παρόν η Ferrari να αποκαλύπτει την ακριβή ισχύ. Σύμφωνα με πληροφορίες ωστόσο αυτή κινείται πέριξ των 700 ίππων χάρη και στην νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του κινητήρα.
Τις προδιαγραφές της Modificata συμπληρώνει η παρουσία ενός αναβαθμισμένου συστήματος πέδησης με την υπογραφή της Brembo αντίστοιχο των αγωνιστικών Ferrari και συνδυάζεται με σοφιστικέ σύστημα ABS το οποίο προέρχεται από την 488 GT3 ενώ σε ό,τι αφορά την ανάρτηση, «πηγή» αποτελεί η 488 GTE του Le Mans.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις