Σχεδιάζοντας το Nissan Z Proto
H Nissan έδωσε στη δημοσιότητα ένα video, εν είδει ξενάγησης στις σχεδιαστικές διατυπώσεις που οδήγησαν στη δημιουργία του πρωτότυπου μοντέλου από όπου θα προκύψει το νέο Z car.
- Πέθανε η 18χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο στο Αγρίνιο – Και δεύτερο παιδί θρηνεί η οικογένεια
- Στοιχεία σοκ για την ενδοοικογενειακή βία: Πάνω από 15.000 γυναίκες έχουν πέσει θύματα σε δέκα μήνες
- Τι φταίει και δεν φτάνει ο προϋπολογισμός για φάρμακα στα νοσοκομεία
- Οι παράγοντες που καθορίζουν τις τιμές στη φέτα - «Είναι πλέον αδικαιολόγητες» λένε οι παραγωγοί
Μπορεί ο διάδοχος του 370Ζ να μην πατήσει το πόδι του στην Eυρώπη με δεδομένες τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπές ρύπων και την ηλεκτρική στροφή που προωθείται στην ευρωπαϊκή επικράτεια, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα… τελευταίας εσοδείας ιδίως για εκείνους που αρέσκονται στις αυθεντικά σπορ συνταγές χωρίς περιττά τερτίπια.
Από αυτήν την άποψη και ανεξαρτήτως προορισμού το Nissan Z Proto αποτελεί σίγουρα ένα από τα πιο συναρπαστικά και πιο ενδιαφέροντα μοντέλα που έχει παρουσιάσει η ιαπωνική φίρμα την τελευταία δεκαετία. Και όπως φαίνεται το γνωρίζει και η ίδια φίρμα φροντίζοντας να τροφοδοτεί την επικαιρότητα με αποσπάσματα από την δημιουργία του Z Proto παρόλο που αυτό ακόμα έχει το status του πρωτότυπου.
Στο νέο video που έδωσε στη δημοσιότητα η Nissan οι Alfonso Albaisa και Satoru Tai, οι άνθρωποι που ανέλαβαν να φέρουν εις πέρας το σχεδιαστικό άθλο του διαδόχου του 370Ζ μιλούν για τη διαδικασία δημιουργίας του και τις επιρροές του από τα θρυλικά Ζ cars του παρελθόντος.
Σε ό,τι αφορά την έκδοση παραγωγής, όπως σημειώνουν τα δύο στελέχη της Nissan ανυπομονούν για την εξέλιξή της χωρίς ωστόσο να διευκρινίζουν το ακριβές χρονοδιάγραμμα ή να αποκαλύπτουν κάτι από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Σε κάθε περίπτωση επικρατέστερος υποψήφιος είναι ένας twin-turbo V6 με απόδοση περί τους 400 ίππους ο οποίος ήδη συναντάται σε μοντέλα της Infiniti ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξουν και «ήπιες» και προσιτές εκδόσεις μικρότερου κυβισμού. Αυτό που δεδομένα θα υπάρξει επίσης είναι μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση με περισσότερη ισχύ δια χειρός Nismo.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις