Τουρισμός : Αναπροσαρμογή στρατηγικής για μία νέα επιτυχημένη σεζόν
Ο τουρισμός θα επιστρέψει στα προηγούμενα επίπεδα, θα χρειαστεί όμως, ίσως για πρώτη φορά, και η δική μας συμμετοχή για να επιτευχθεί αυτό. Οι ανάγκες των επισκεπτών θα είναι διαφορετικές
- Συνεχίζεται ο «πόλεμος» καταγγελιών στον ΣΥΡΙΖΑ για νοθεία - Τη σκυτάλη παίρνει η Επιτροπή Νομιμοποίησης
- Η Μπιγιονσέ έπαθε... Πάμελα Άντερσον και το διαδίκτυο έχασε το μυαλό του
- Ακρόαση Τζιτζικώστα: «Βγάλτε τον έξω» φώναζε η Βόζεμπεργκ όταν επιχείρησε να ρωτήσει ο Παπαδάκης
- Έλα Έμχοφ και Ιβάνκα Τραμπ: Οι δύο διαφορετικές όψεις του ίδιου προεκλογικού νομίσματος
Ο τουρισμός θα επιστρέψει στα προηγούμενα επίπεδα, θα χρειαστεί όμως, ίσως για πρώτη φορά, και η δική μας συμμετοχή για να επιτευχθεί αυτό. Οι ανάγκες των επισκεπτών θα είναι διαφορετικές. Και οι επιχειρήσεις που θα επιβιώσουν θα είναι αυτές που θα έχουν αναγνωρίσει έγκαιρα τις νέες απαιτήσεις και θα έχουν προσαρμόσει τις υπηρεσίες τους σε αυτές.
Αυτό ανέφερε στο διαδικτυακό σεμινάριο του Επιμελητηρίου Κυκλάδων με θέμα «Το νέο τοπίο του Τουριστικού Κλάδου, με τα έως σήμερα δεδομένα, στην εποχή της πανδημίας και πώς αυτό επηρεάζει την ανάπτυξη της Οικονομίας των Κυκλάδων» η εισηγήτρια Δρ. Γεωργία Ζούνη. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά.
Αναπροσαρμογή στρατηγικής
Η κ. Ζούνη η οποία διδάσκει Τουριστικό Μάρκετινγκ στο Τμήμα Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, παρουσίασε και ανέλυσε τα μέχρι σήμερα δεδομένα και αναφέρθηκε διεξοδικά στα θέματα που θα απασχολήσουν όλες τις επιχειρήσεις το επόμενο διάστημα με βασικότερο όλων τη βιωσιμότητα. Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του επιμελητηρίου: «Υπογράμμισε μάλιστα τα λόγια του επιχειρηματία Steve Blank, στην κρίσιμη εποχή που διανύουμε υποστηρίζει πως: το χειρότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να καθίσουμε και να περιμένουμε. Αντίθετα, πρέπει να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας ακολουθώντας τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα που αναδύονται, να κάνουμε συνεχείς έρευνες και μελέτες για να σκιαγραφήσουμε το νέο προφίλ των πελατών μας, να αναζητήσουμε νέες αγορές, να βελτιστοποιήσουμε το προϊόν και τις υπηρεσίες μας. Και πάνω απ’ όλα να δημιουργήσουμε συνέργειες και μια ολοκληρωμένη στρατηγική».
«Δεν μαντεύουμε, ερευνούμε»
Χαιρετίζοντας το σεμινάριο ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων Γιάννης Ρούσσος, ανακοίνωσε τη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά και τόνισε ότι το διήμερο αυτό webinar αποτελεί την εισαγωγή για μια σειρά από εξειδικευμένα και στοχευμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια που θα ακολουθήσουν με στόχο την έγκυρη ενημέρωση και την αφύπνιση των επιχειρηματιών γύρω από τις νέες συνθήκες που επηρεάζουν τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους. Μάλιστα, όπως τόνισε «δεν μαντεύουμε, αλλά ερευνούμε, ενημερωνόμαστε, αξιολογούμε, αξιοποιούμε, βελτιωνόμαστε και προσαρμοζόμαστε».
Για όσους δεν κατάφεραν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο, αυτό θα είναι διαθέσιμο τις επόμενες ημέρες για παρακολούθηση στη Διαδικτυακή Πύλη και στο κανάλι youtube του Επιμελητηρίου Κυκλάδων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις