YouTube: Φέρνει τα πάνω-κάτω στις διαφημίσεις του
Το YouTube φέρνει μεγάλες αλλαγές στον τομέα των διαφημίσεων
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Πολάκης: Η άσχημη εικόνα των δημοσκοπήσεων θα αλλάξει μετά τις εσωκομματικές εκλογές
- Το μετέωρο βήμα της ΝΔ και οι τριγμοί στη δεξιά πολυκατοικία
Μια μικρή ενημέρωση των Όρων Παροχής Υπηρεσιών του YouTube στις ΗΠΑ πραγματοποιήθηκε πρόσφατα και η οποία πέρασε σχεδόν απαρατήρητη, αποκάλυψε πως “οι διαφημίσεις θα μπορούν πλέον να εμφανίζονται σε videos από κανάλια που δεν ανήκουν στο YouTube Partner Program (YPP) και θα αρχίσουμε να τοποθετούμε σταδιακά διαφημίσεις σε videos αρκετά ασφαλή για τα brands”.
Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως ακόμα κι αν ο δημιουργός του video δεν έχει επιλέξει να έχει έσοδα από το συγκεκριμένο video – απορρίπτοντας ουσιαστικά τις διαφημίσεις – , το YouTube θα προβάλει διαφημίσεις.
Για να γίνετε συνεργάτης στο YouTube, πρέπει να έχετε περισσότερους από 1.000 συνδρομητές, να επιτύχετε 4.000 ώρες «έγκυρων» δημόσιων ωρών παρακολούθησης τους τελευταίους 12 μήνες και να έχετε έναν συνδεδεμένο λογαριασμό στο AdSense.
Αυτό το πρόγραμμα επιτρέπει την τοποθέτηση διαφημίσεων στο περιεχόμενο σας, το οποίο με τη σειρά του επιτρέπει οικονομικά κέρδη για το μεταφορτωμένο.
Αν δεν πληροίτε τις προϋποθέσεις, δεν θα εμφανίζονται διαφημίσεις στο περιεχόμενο του βίντεό σας. Αυτά τουλάχιστον ίσχυαν μέχρι σήμερα.
If you’re based in the U.S., you’ll notice that we’ve updated our Terms of Service today – last time we made a ToS update, many of you had questions (understandably!) about what this means for you, so we’ve broken the update down part by part in our Forum: https://t.co/Gnbx1Mo9vr
— TeamYouTube (@TeamYouTube) November 18, 2020
Ωστόσο, αυτή η αλλαγή στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών του YouTube σημαίνει ότι η δημοφιλής streaming πλατφόρμα θα μπορεί πλέον να τοποθετεί διαφημίσεις πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από οποιοδήποτε περιεχόμενο χωρίς χρήματα, χωρίς να δίνει στον δημιουργό μερίδιο των εσόδων.
Αυτό πραγματικά βρωμάει, καθώς η Alphabet κατέγραψε έσοδα διαφημίσεων ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο στο τρίτο τρίμηνο του 2020. Αυτό θα είναι αναμφίβολα ένα πλήγμα σε μικρότερα κανάλια που αποτελούν ένα μεγάλο μέρος ολόκληρης της πλατφόρμας του YouTube.
Ένα άλλο αξιοσημείωτο είναι ότι σύμφωνα με αναφορές, σχεδόν το 90% του περιεχομένου που μεταφορτώθηκε στο YouTube δεν ξεπερνά ποτέ το όριο των 1.000 προβολών.
Είναι σαφές ότι το YouTube αναζητά έναν τρόπο δημιουργίας εσόδων από όλο αυτό το πρόσθετο περιεχόμενο.
Αυτοί οι ενημερωμένοι όροι υπαινίσσονται επίσης ότι ενδέχεται να αρχίσετε να βλέπετε διαφημίσεις σε ιδιωτικά και μη καταχωρισμένα βίντεο που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα – ακόμη και αν αυτό το κανάλι στο YouTube δεν διαθέτει έσοδα.
Ωστόσο, τα κανάλια που έχουν αφαιρεθεί από το πρόγραμμα συνεργατών του για παραβιάσεις περιεχομένου δεν θα εμφανίζονται διαφημίσεις – αυτό είναι πιθανώς ένα κενό για τους δυσαρεστημένους δημιουργούς.
Προς το παρόν αυτές οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν σταδιακά τις ΗΠΑ και αναμένεται να φτάσει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα από τα μέσα του 2021.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις