Αδ. Γεωργιάδης : Πότε θα ανοίξουν εστίαση και λιανεμπόριο
Τα τέσσερα δεδομένα, αλλά και τις προϋποθέσεις για την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου και της εστίασης, έθεσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδ. Γεωργιάδης.
Τα τέσσερα δεδομένα, αλλά και τις προϋποθέσεις για την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου και της εστίασης, έθεσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδ. Γεωργιάδης.
Ο Α. Γεωργιάδης θέτει τέσσερα δεδομένα για τη φετινή εορταστική περίοδο σε άρθρο του στη Realnews, αποκαλύπτοντας ότι καθημερινά δέχεται στο γραφείο του πληθώρα από τηλεφωνήματα και email, από εμπόρους και επιχειρηματίες που εύλογα αγωνιούν και ρωτούν πότε θα ανοίξει η αγορά ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων.
Ο ίδιος λέει ότι πολλοί επιχειρηματίες του ζητούν να ανοίξουν «έστω κι ένα 24ωρο νωρίτερα», δεδομένου ότι την εορταστική περίοδο οι επιχειρήσεις κάνουν ένα σημαντικό μέρος του ετήσιου τζίρου τους.
Ο υπουργός, θέλοντας να είναι σαφής και ειλικρινής προς τους επιχειρηματίες και τον ελληνικό λαό, θέτει μέσω του άρθρου του 4 δεδομένα για την εορταστική περίοδο, που είναι τα εξής:
«Δεδομένο 1ο: Η αγορά θα ανοίξει όταν μας το εισηγηθεί η επιτροπή των λοιμωξιολόγων με βάση την πορεία της πανδημίας.
-Δεδομένο 2ο: Όταν θα μας δώσουν οι ειδικοί ημερομηνία να ανοίξουμε το λιανεμπόριο, θα το κάνουμε κλιμακωτά όπως τον Μάιο, δηλαδή από τα μικρότερα καταστήματα προς τα μεγαλύτερα και τελευταία τα κλειστά εμπορικά κέντρα (mall).
Η διαφορά τώρα θα είναι ότι θα τεθεί ως βασικό κριτήριο η εποχικότητα, ενώ γενικότερα ο ρυθμός ανοίγματος της αγοράς θα είναι ταχύτερος, ώστε όλοι να μπορέσουν να αξιοποιήσουν την εορταστική περίοδο.
-Δεδομένο 3ο: Η επαναλειτουργία της αγοράς θα γίνει με πολύ αυστηρούς κανόνες: περιορισμένος αριθμός ατόμων στα καταστήματα, υποχρεωτικά με μάσκα, τήρηση αποστάσεων.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρξει συνωστισμός, πολύ περισσότερο σε κλειστούς χώρους, αλλά ούτε και σε εξωτερικούς, σε έναν πεζόδρομο για
Δεν πρόκειται δηλαδή τη μια ημέρα να είμαστε σε lockdown και την επόμενη να βγούμε και να πούμε «αυτό ήταν, βγείτε και ξεχυθείτε στους δρόμους και στην αγορά σαν να μην συμβαίνει τίποτε».
Θα πρέπει να γίνει συνείδηση από τώρα ότι τα φετινά Χριστούγεννα δεν θα είναι όπως αυτά που είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν.
-Δεδομένο 4ο: Αναμφίβολα, στην επικείμενη εορταστική περίοδο το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί λύση για να μειωθεί η ανθρώπινη συναναστροφή, αλλά και για να κάνουν τις αγορές τους οι καταναλωτές.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις