«Dance Monkey» – Το hit που κατέκτησε το Shazaam με ρεκόρ Γκίνες
Έμεινε για έντεκα ολόκληρες εβδομάδες στην κορυφή των charts στο Ηνωμένο Βασίλειο στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς ενώ ταυτόχρονα βρέθηκε στο Νο1 των charts σε άλλες 29 χώρες
- Κίνα: Αυτοκίνητο έπεσε επάνω σε πλήθος έξω από δημοτικό σχολείο – Τουλάχιστον 10 τραυματίες
- Θα «σπάσει» η Ελλάδα το καλούπι του δεξιού λαϊκισμού στην ΕΕ;
- Tη Georgia O’ Keeffe δεν την ένοιαζε που είχε 58 χρόνια διαφορά με τον Juan Hamilton
- Το ΠΑΣΟΚ πολιορκεί το κέντρο που «χάνει» η ΝΔ και τη βαφτίζει «γαλάζιο ΣΥΡΙΖΑ»
Το χορευτικό τραγούδι Dance Monkey, η επιτυχία της αυστραλής ποπ σταρ Tones And I φιγουράρει στις σελίδες του βιβλίου με τα ρεκόρ Γκίνες για τις εκατομμύρια φορές που αναζητήθηκε μέσω Shazaam.
Το Dance Monkey που βρέθηκε στην κορυφή της λίστας αναζήτησης του Shazam, αναζητήθηκε από τους χρήστες της εφαρμογής, 36,6 εκατομμύρια φορές.
Το τραγούδι κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2019 και νίκησε τον προηγούμενο κάτοχο δίσκων «Wake Me Up» από τον Σουηδό DJ Avicii.
Η Tones And I ή Toni Watson, όπως είναι το πραγματικό της όνομα ανέφερε ότι η εφαρμογή είναι ανεκτίμητη για την καριέρα της δηλώνοντας, μεταξύ άλλων, πως το Shazam της έδωσε την ευκαιρία να διευρύνει το ακροατήριό της.
Το «Dance Monkey» έμεινε για έντεκα ολόκληρες εβδομάδες στην κορυφή των charts στο Ηνωμένο Βασίλειο στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς ενώ παράλληλα, βρέθηκε στο Νο1 των charts άλλων 29 χωρών.
Το τραγούδι κατέχει, επίσης, το ρεκόρ με τις περισσότερες αναζητήσεις σε μία ημέρα στο Shazam.
https://www.youtube.com/watch?v=q0hyYWKXF0Q
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το κομμάτι «Player In C» των Lilly Wood and The Prick.
Πάνω από 200 εκατομμύρια χρήστες, κάθε μήνα, χρησιμοποιούν το Shazam ώστε να μάθουν ποια είναι τα κομμάτια που ακούν χωρίς να γνωρίζουν τους τίτλους τους και τους καλλιτέχνες που τα ερμηνεύουν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Shazam, οι χρήστες αναζητούν περισσότερο χορευτικές και ποπ επιτυχίες.
Το Shazam λειτουργεί αναλύοντας το μοναδικό ηχητικό αποτύπωμα του κάθε κομματιού. Έκανε πρεμιέρα το 2002, τότε ονομαζόταν «2580» ο τηλεφωνικός αριθμός που καλούσαν οι χρήστες για να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία.
Τότε, στη βάση δεδομένων του, είχαν καταχωρηθεί 1 εκατομμύρια τραγούδια και χρειαζόταν 15 δευτερόλεπτα για να αναγνωριστεί το κομμάτι. Ο χρήστης ενημερωνόταν με μήνυμα στο κινητό του.
Σήμερα απαιτούνται μόλις δύο δευτερόλεπτα για την ταυτοποίηση του κομματιού, ενώ ο αριθμός καταχωρημένων τραγουδιών στη βάση δεδομένων έχει δεκαπλασιαστεί.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις