ΒΜW Σειρά 2 Coupe: Πιστή στις παραδόσεις
Η υπό εξέλιξη νέα γενιά της Σειράς 2 Coupe θα προσπεράσει τις νέες εμπροσθοκίνητες και τις ακόμα νεότερες ηλεκτρικές επιδιώξεις της BMW, μένοντας πιστή στις παραδόσεις της φίρμας.
Φωτογραφίες: Automedia
H βαυαρική φίρμα εξελίσσει τη νέα γενιά της Σειράς 2 Coupe η οποία βάσει των λήψεων του φωτογραφικού φακού και εξ όσων έχουν γίνει γνωστά θα τιμήσει την πιο παραδοσιακή πλευρά της BMW, εμμένοντας στην πισωκίνητη διάταξη και απέχοντας από τη νέα τάση της υπερμεγέθους γρίλιας που επικρατεί εσχάτως στα νέα μοντέλα των Βαυαρών.
Ανεξαρτήτως της σχεδίασης των «νεφρών» που στην προκειμένη περίπτωση δείχνουν να υιοθετούν ένα κανονικό μέγεθος, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια έκδοση που βρίσκεται κοντά στη βάση της γκάμας του μοντέλου με δεδομένη την μονή οβάλ απόληξη της εξάτμισης στο συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε στον Αρκτικό Κύκλο.
Κατά τα άλλα, το επιμελές καμουφλάζ φαίνεται να κρύβει την τελική μορφή του μοντέλου συμπεριλαμβανομένων των φωτιστικών σωμάτων που έχουν το τελικό design. Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν οι χειρολαβές των θυρών οι οποίες παραπέμπουν στο αντίστοιχο layout του BMW Concept i4 ενώ στο πίσω τμήμα διακρίνεται ένα μικρό spoiler.
Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι αν και δεν υπάρχουν φωτογραφικά τεκμήρια από το εσωτερικό, η νέα Σειρά 2 Coupe θα υιοθετήσει ένα ανάλογης σχεδίασης ταμπλό με την Σειρά 2 Gran Coupe χωρίς να λείπουν βέβαια οι λεπτομέρειες και οι νέες επιλογές που θα αναδεικνύουν τον πιο σπορ χαρακτήρα της.
Όπως και να έχει με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης έκδοσης, δεδομένο επακόλουθό της θα αποτελεί η Μ2 για την οποία έχουν ήδη διαρρεύσει ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία. Σύμφωνα με αυτά θα αξιοποιήσει μια παραλλαγή του κινητήρα 3,0 λίτρων S58 ο οποίος εφοδιάζει τις Μ3 και M4 και ο οποίος στην περίπτωση του μικρού coupe αναμένεται να αποδίδει τουλάχιστον 420 ίππους.
Τον κινητήρα θα συνοδεύει η επιλογή ανάμεσα σε ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων για τους πιο σκληροπυρηνικούς αλλά και ενός αυτόματου οκτώ σχέσεων με ενσωματωμένο μετατροπέα ροπής. Επίσης η μετάβαση της Μ2 στην πλατφόρμα CLAR, δεν αποκλείει στο μέλλον και την παρουσία μιας ήπιας υβριδικής έκδοσης αν και δεδομένα δεν πρόκειται να εμφανιστεί εξαρχής.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη