Λιανεμπόριο : πρόγραμμα ψηφιακής ενδυνάμωσης από υπ. Ανάπτυξης και Google Eλλάδας
Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε συνεργασία με την Google Ελλάδος, ανακοίνωσε ένα νέο πρόγραμμα ψηφιακής ενδυνάμωσης για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου
Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε συνεργασία με την Google Ελλάδος, ανακοίνωσε ένα νέο πρόγραμμα ψηφιακής ενδυνάμωσης για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου. Σκοπός του προγράμματος είναι η υποστήριξη των επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, προκειμένου να λειτουργούν ψηφιακά. Η πρωτοβουλία αυτή από την Google περιλαμβάνει δωρεάν ομαδικά διαδικτυακά σεμινάρια, αλλά και κατ’ ιδίαν διαδικτυακή συμβουλευτική, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της
κάθε επιχείρησης.
Συμπλήρωμα
Επιπλέον, έρχεται να λειτουργήσει συμπληρωματικά προς την ανοιχτή δράση «Εργαλειοθήκη ανταγωνιστικότητας για μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» (ΕΠΑνΕΚ), του ΕΣΠΑ 2014-2020, του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, μέσω της οποίας επιχειρήσεις στους τομείς μεταποίησης, παροχής υπηρεσιών κ.α. μπορούν να επενδύσουν στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τους.
Όπως σημειώνει σε ανακοίνωση του το υπουργείο Ανάπτυξης με δεδομένες τις τεράστιες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος του λιανικού εμπορίου σε αυτό το δεύτερο κύμα της πανδημίας, είναι πραγματικά ζωτική η ανάγκη προσαρμογής των μικρών, κυρίως, επιχειρήσεων του λιανεμπορίου στην ψηφιακή πραγματικότητα.
Οι δυνατότητες
Το πρόγραμμα παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν ιστοσελίδες προβολής των υπηρεσιών τους, να μάθουν τις αρχές δημιουργίας μιας διαδικτυακής επιχείρησης και ενός e-shop, να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς και να προωθούν τα προϊόντα τους μέσω διαδικτύου.
Η ανάγκη της ψηφιακής λειτουργίας των επιχειρήσεων υπαγορεύεται και από τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ, σύμφωνα με τα οποία σημειώνεται στη χώρα μας σημαντική και σταθερή άνοδος στις ηλεκτρονικές αγορές.
Πλέον, ένας στους δύο χρήστες (50%) του διαδικτύου κάνει τις αγορές του ηλεκτρονικά, όταν η αντίστοιχη αναλογία το 2019 ήταν ένας στους πέντε (21%). Παρόλα αυτά, σύμφωνα με την Eurostat,μόλις το 11% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα πραγματοποιούν πωλήσεις διαδικτυακά, με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο να κυμαίνεται στο 20%. Η πανδημία εξελίσσεται σε ψηφιακό επιταχυντή για το ελληνικό εμπόριο, καθώς σύμφωνα με έρευνα από το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ σε 500 επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, κατά τη διάρκεια της
πανδημίας, σχεδόν μία στις δέκα εμπορικές επιχειρήσεις (6%) απέκτησε e-shop.
- Τραμπ: Θα σταματήσω το «παραλήρημα των τρανσέξουαλ» από την πρώτη μέρα στον Λευκό Οίκο
- Ρωσία: Ο Πούτιν δηλώνει «πρόθυμος να συνεχίσει τις προμήθειες φυσικού αερίου στη Δύση»
- Μαγδεμβούργο: Φουντώνει η οργή κατά των γερμανικών αρχών για το μακελειό
- Στα «ΝΕΑ» της Δευτέρας: Οδηγός επιβίωσης στην πολυκατοικία
- ΗΠΑ: Ο Τραμπ… διαβεβαίωσε ότι ο Μασκ δεν μπορεί να γίνει Πλανητάρχης
- Super Μπάλα Live: Τα όργια της διαιτησίας αλλοιώνουν το πρωτάθλημα